Instytut Humanites zaprasza Pracodawców do największej polskiej akcji wellbeing dla firm i organizacji!

Kryzys samotności, fala depresji, rozwój sztucznej inteligencji… zastanawiacie się jak motywować pracowników i zatrzymać talenty w firmie? W maju tego roku odbędzie się 13 edycja akcji „HumanBE – Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka”, organizowanej przez Instytut Humanites – Człowiek i Technologia. Celem akcji jest przeciwdziałanie kryzysowi więzi i zjawisku samotności. Już teraz można zarejestrować swoje przedsiębiorstwo lub organizację! Poza rejestracją warunkiem udziału w akcji #HumanBE #2h4family jest zobowiązanie Pracodawcy do zainspirowania swoich pracowników do spędzenia jakościowego czasu z bliskimi osobami: na dobrej rozmowie, najlepiej międzypokoleniowo. 

 

Pracodawco! Zarejestruj się!

https://2godzinydlarodziny.pl/formularz-zgloszeniowy/

Zdjęcie na środku

Nowa warstwa wizualna w naszych materiałach

 

Nowe materiały graficzne można już pobrać z naszej strony! W tym roku do nazwy naszej akcji doszedł element „HumanBE”, bo naszym celem jest od kilkunastu lat Człowiek: świadomy, wewnątrzsterowny, proaktywny, społecznie wrażliwy, ciekawy ludzi. Ze względu na coraz bardziej międzynarodowy wymiar kampanii postawiliśmy na ten uniwersalny element, który będzie zrozumiały w wielu językach. Do powstałego w Polsce ruchu na rzecz bliskości i Wielkiej Społecznej Zmiany kultury pracy i stylu życia dołączyło ponad 3000 firm z 59 krajów na całym świecie. Nasza akcja do tego momentu wywarła pozytywny wpływ na pracowników tych firm, są to miliony osób oraz ich najbliżsi. 


Pobierz nowe grafiki
https://2godzinydlarodziny.pl/materialy-do-pobrania-2024/ 

Zaczerpnij inspiracje https://2godzinydlarodziny.pl/inspiracje-2024/

Nowa edycja Kart ASK ME!

 

Odświeżyliśmy także ilustrację towarzyszącą akcji. Nowe logo i ilustracja są obecne w najnowszej edycji kart ASK ME oraz na wszystkich kreacjach kampanii w roku 2024. Pamiętajcie, że wchodząc do #HumanBE #2h4family, macie dostęp do gotowych grafik i tekstów do komunikacji z pracownikami i na zewnątrz firmy: dla mediów i kontrahentów firmy. Autorką nowej warstwy wizualnej jest Zofia Dzierżawska, znana i ceniona ilustratorka współpracująca z wydawnictwami w Europie i w Stanach Zjednoczonych, nagrodzona przez Society of Illustrators New York, wyróżniana na najważniejszych targach książek.

Zdjęcie na środku

Kup karty ASK Me https://2godzinydlarodziny.pl/produkt/karty-ask-me-edycja-polska-2024/

Wielkie marzenia łączą pokolenia – motto 2024

 

13. edycji akcji towarzyszy hasło „Wielkie marzenia łączą pokolenia”. Instytut Humanites zrodził się z marzeń – o przełamaniu kryzysu więzi i wygraniu z epidemią samotności, o uczynieniu biznesu przyjaznym człowiekowi, rodzinie i środowisku.

 

Akcja #2h4family #HumanBE skierowana jest do wszystkich podmiotów, którym zależy na tym, aby ich pracownicy, przy okazji realizacji celów firmy, odnajdywali poczucie sensu i mieli przestrzeń do zadbania o swój dobrostan. Co roku zachęcamy uczestników do dbania o relacje z rodziną, najbliższymi osobami, jak również wewnątrz organizacji. Akcja podkreśla wagę międzypokoleniowej wymiany doświadczeń, jakości relacji międzyludzkich i dbania o zdrowie psychiczne, bo zdrowe, ciepłe i pełne miłości relacje nie tylko pozytywnie wpływają na nasze zdrowie psychiczne i fizyczne, ale także kształtują nas jako ludzi i społeczeństwo. Mamy jedno życie w wielu rolach, szczęśliwy człowiek to jednocześnie pełen energii, zaangażowany, pracownik! Zasięg #HumanBe pokazuje, że mikro-zmiana może wywołać makro-efekt.

 

Odwiedź nas na LinkedIn https://www.linkedin.com/company/fundacja-humanites—sztuka-wychowania/?viewAsMember=true 

Zajrzyj na naszego Facebooka https://www.facebook.com/fundacjahumanites 

Zadbaj o wpływ społeczny Twojej firmy! 

 

Nowe regulacje ESG kładą bardzo duży nacisk na odpowiedzialność – także społeczną – biznesu. HumanBE/2h4family to gotowy do wdrożenia projekt z obszaru sustainable development. Od kilkunastu lat z powodzeniem specjalizujemy się w systemowych projektach dla biznesu w obszarze kapitału społecznego. Coraz więcej firm buduje na tym przewagę konkurencyjną nie tylko wizerunkową, ale również pod kątem inwestorów, dla których spójność danej firmy w zakresie strategii ESG staje się coraz ważniejszym kryterium decyzyjnym.

 

Więcej informacji o ESG https://2godzinydlarodziny.pl/esg/ 

Chcesz włączyć się w akcję? Albo zostać Partnerem? Zapraszamy do kontaktu: 

 

Katarzyna Lorenz,
Dyrektorka komunikacji i PR
Instytut Humanites – Człowiek i Technologia & HumanBE/2h4family
tel.: +48 505 017 957
mail: katarzyna.lorenz(at)humanites.pl

Zdjęcie na środku