Inspiracje

Twój Zespół już wie, że w tym roku będzie celebrował #2h4family. Zarejestrowaliście się przy pomocy naszego formularza i zaczynacie myśleć, jakie aktywności chcecie zrealizować w ramach akcji. Szukacie podpowiedzi? Dobrze trafiliście – oto one!

Jak to robią inni? Czy Humanites zapewnia materiały, którymi można się posiłkować? Jakie dodatkowe atrakcje czekają na zespoły, które dołączyły do programu?

Tegoroczne motto: „Z pasjami przez pokolenia”

daje szerokie pole do popisu dla kreatywnych umysłów. Zachęcamy, aby Wasz Zespół wymyślił swój indywidualny sposób udziału w akcji, na przykład:

  • Konkurs – zaprezentujcie „swoje pasje”?
  • Piknik?
  • Rodzinna gra terenowa?
  • Firmowa zbiórka na rzecz schroniska dla bezdomnych zwierząt?
  • Cykl webinariów o rodzicielstwie dla pracownic i pracowników?
    The sky is the limit! I budżet 😉

THE SKY IS THE LIMIT, czyli inni robią to TAK:
Przykłady realizacji akcji przez małe i duże firmy z różnych sektorów znajdziesz TUTAJ.

Najczęściej wybieraną aktywnością są konkursy dla pracownic i pracowników. Przeważnie wychodzą od motta towarzyszącego akcji w danym roku. Oto przykłady:

Zdjęcie po lewej stronie
  • „Małe i duże rodzinne podróże”? – Nagradzani byli Ci, którzy zaprojektowali własne pocztówki z ulubionych miejsc w Polsce.
  • „Pokoleniowy klub filmowy”? – Zatrudnieni rywalizowali na potrawy inspirowane ulubionymi filmami!

Nagrodami były firmowe gadżety, a jeśli budżet pozwalał – upominki, które skłaniały do wspólnych rodzinnych aktywności – bilety do aquaparku, kina czy parku rozrywki.

Doskonałą nagrodą będą też tworzone przez Instytut Humanites karty ASK ME!

Pobierz prezentację

TO na pewno Wam się przyda:
Wchodząc w akcję “Dwie Godziny dla Rodziny / dla Człowieka”, nie musicie wymyślać koła na nowo. Poniżej znajdziecie materiały, które z pewnością Wam się przydadzą, kiedy będziecie tworzyć swoją własną wersję naszej wspólnej przygody.

Zdjęcie po lewej stronie

KARTY ASK ME 

Co roku wypuszczamy nową edycję kart, które sprawdzą się doskonale jako narzędzie do pogłębiania relacji międzyludzkich. Można nimi grać w obrębie rodziny lub innych bliskich sobie osób, także w czasie zajęć integracyjnych w pracy. Zawierają zestawy pytań, luźno inspirowanych tegorocznym motywem akcji, dzięki którym gracze i graczki będą mogły lepiej poznać swoje doświadczenia, marzenia i plany. Najlepiej zbierzcie je wszystkie! Lub wybierzcie te, które najbardziej Was przekonują – z motywem z najnowszej akcji? Wątkiem filmowym? Podróżniczym? Karty to cegiełki, którymi możecie wesprzeć coroczną organizację naszej akcji. Cena netto: 31,71 zł (z VAT: 39,00 zł)/szt, zobacz w sklepie.

Zdjęcie po lewej stronie

GRAFIKI – do pobrania, gotowe materiały dla HR i marketingowe:

Każdego roku przygotowujemy je pod kątem aktualnego motta. Udostępniamy plakat A4, grafikę do wykorzystania w social mediach i bannery różnych rozmiarów. Grafiki – pobierzcie stąd. Polecamy wysłać mail/ list z informacją o akcji znajdziecie tu, wiadomość do zatrudnionych osób z zaproszeniem do akcji pobierzcie stąd. Jeśli szukacie inspiracji przygotowaliśmy szkic listu, tu go znajdziecie. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Wasz Zespół sam przygotował taki list lub żeby napisał_a go osobiście sama Prezes_ka. 

Zdjęcie po lewej stronie

KONKURSY INSTYTUTU HUMANITES

Co roku przygotowujemy konkurs dla Waszych pracownic i pracowników. Wygrać w nim można cenne nagrody. Wspólnie z osobami uczestniczącymi szukamy motta przyszłorocznej akcji. Zachęćcie zatrudnione osoby do wzięcia w nim udziału i śledźcie nasz profil na Facebooku i Instagramie – już w maju ogłosimy kolejną edycję. W poprzedniej edycji można było wygrać rower KROSS, luksusowy rodzinny pobyt w Hotelu Bukovina, Słodycze Storck… i wiele innych!

W zeszłym roku zorganizowaliśmy także dodatkowy konkurs. Pytaliśmy Was o to, co jest najważniejsze w relacjach. Nagrodę główną – wysokiej klasy telefon – ufundował Orange. W tym roku powtórzymy tę akcję!

Mamy też coś specjalnie dla Waszego Zespołu!

Możecie oczywiście przystąpić do programu z ostrożnością. Rozumiemy to i szanujemy! Zachęcamy jednak, żeby zrobić to z przytupem. Co roku nagradzamy ekipę, która włożyła najwięcej serca w akcję! Więcej informacji tu: „Konkurs na realizację akcji”.

Spodobało Wam się?

Możecie polecić nas dalej. Zachęćcie znajomych z innych przedsiębiorstw do dołączenia do #2h4family. Przedstawcie Waszym osobom decydenckim możliwość zostania naszym Partnerem.

LIST DO PRACODAWCÓW

ZOSTAŃ PARTNEREM AKCJI! Bądź Pionierem społecznej zmiany kultury pracy i stylu życia – WARIANTY WSPÓŁPRACY
prosimy o kontakt mailowy: katarzyna.lorenz(at)humanites.pl

ZOSTAŃ AMBASADOREM AKCJI – OFERTA WSPÓŁPRACY: GLOBAL SOCIAL MOVEMENT

 

Potrzebujecie twardych danych, żeby przekonać decydentów w Waszej Firmie, że warto przyjrzeć się dobrostanowi psychicznemu zatrudnionych osób? Oto one:

  • 54 proc. pracowników i pracownic rozważa zmianę pracy w niedalekiej przyszłości.
  • Tylko 20 proc. pracowników i pracownic uważa, że ich przełożony to wzór do naśladowania.
  • W czasie pandemii, prawdopodobnie na skutek wymuszonych jej pojawieniem się propracowniczych zmian, negatywna ocena dobrostanu w środowisku pracy spadła z 63 proc. do 36 proc.
Zdjęcie po lewej stronie

Chcecie wiedzieć więcej?

Pobierzcie skrócony raport Well-Working 2022.
Pobierzcie pełny raport Well-Working 2022.

 

Kontakt: katarzyna.lorenz(at)humanites.pl