Zostań Partnerem

Kampania „HumanBE – Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka” powstała w roku 2012 w odpowiedzi na globalne wyzwania, którym przygląda się Instytut Humanites: kryzys więzi, postępująca samotność człowieka w coraz bardziej stechnicyzowanym świecie oraz epidemia depresji. 

Tworząc akcję #2h4family mieliśmy też na względzie potrzeby Pracodawców: zaangażowania i utrzymania talentów w firmach, tworzenia zdrowych miejsc pracy i polepszenia efektywności biznesowej dzięki uwzględnieniu indywidualnych potrzeb pracowników. 

Akcja #2h4family #HumanBE skierowana jest do wszystkich podmiotów, które zatrudniają ludzi i zależy im na tym, aby osoby tworzące firmę czy instytucję pracowały w poczuciu sensu i dobrostanu. Uczestnicy zachęcani są do zadbania o relacje w rodzinie i z najbliższymi osobami, jak również wewnątrz firmy

 

Dlaczego warto być Partnerem:

– do tej pory w akcję zaangażowało się 3000 firm z 59 krajów na całym świecie, beneficjentami jest 3 000 000 pracowników,

– co roku wokół akcji skupiamy największe polskie i międzynarodowe firmy i organizacje, docieramy do tysięcy osób z top managementu i HR-ów firm;

– dzięki formule akcji jest ona łatwa w implementacji zarówno w małych, kilkuosobowych firmach, jak i przedsiębiorstwach zatrudniających tysiące ludzi;

– grupy docelowe: B2B – Pracodawcy (biznes, organizacje), Pracownicy i ich bliskie osoby

pierwsza taka akcja w Polsce – rozpoznawalność, zasięgi (dotarcie do o>12 mln osób/ w tym 3 mln pracowników) i dobry wizerunek kampanii w B2B i B2C;

celebryci w akcji,m.in. Stanisława Celińska, Kamil Stoch, Roma Gąsiorowska, Andrzej Seweryn, Stanisław Sojka; 

– zaraportowanie Partnerstwa w raporcie z obszaru ESG (akcja odpowiada komponentowi „Social”).

Zdjęcie po lewej stronie

Dwie równoległe pandemie

Wyjątkowa inicjatywa, jedyna taka w Polsce:

– to pierwsza polska kampania wellbeing dla Pracodawców – w tym roku będziemy organizować 13 edycję;
– to 1,8 mln zł ekwiwalentu reklamowego kampanii (mierzone przez 40 dni trwania) w samym roku 2023;
– poprzez media i pracodawców budujemy duże dotarcie: komunikujemy milionom osób wagę dbania o relacje, których jakość wpływa na samopoczucie, dobrostan zarówno w życiu prywatnym jak i w pracy;– poprzez dotarcie z komunikacją do poszczególnych firm i pojedynczych osób (skala mikro) generujemy od kilkunastu lat zmianę kultury pracy, ale też i pozytywny wpływ na całe społeczeństwo (skala makro).

Gdzie pojawi się informacja o Partnerze:

– w całej komunikacji: materiały prasowe, www, kanały społecznościowe, kampanie bannerowe, materiały wybranych partnerów;

mailingi bezpośrednie (B2B) do firm i organizacji, z materiałami komunikacyjnymi, aktywnościami typu konkursy, w które to aktywności zaangażowane są całe firmy – Zarząd, HR-y, Pracownicy;

– informacja o Partnerze pojawi się także na konferencji z udziałem biznesu, nasze wydarzenie dedykowane akcji to m.in

– panel tematyczny z udziałem ekspertów i biznesu, tytuł ostatniego panelu: „Walka o talenty i dobrostan pracowników w dobie AI”, 

– uroczyste wręczenie nagród w corocznym „Konkursie na realizację kampanii w firmach”,

– networking, 

– link do informacji o ostatnim wydarzeniu – KLIKNIJ TUTAJ 

Partnerzy dotychczasowych edycji: 

Bibby Financial Services, Dell Technologies Polska, Grupa Wirtualna Polska, Orange, Kross, Storck, Cerrad, LiderSHE, Fundacja Liderek Biznesu, Great Place to Work, Reputation Managers, Saint Gobain Polska, Magazyn Think Tank, Librus

Samotność dzieci, nastolatków i młodych dorosłych jest obecnie zjawiskiem na tyle niepokojącym, że staje się głośne w debacie publicznej.

 

O nas:

Instytut Humanites – Człowiek i Technologia to think&do tank na rzecz rozwoju kapitału społecznego i człowieka. Od kilkunastu lat specjalizujemy się w systemowych projektach dla biznesu w obszarze kapitału społecznego. 

Nasze projekty mają nie tylko wizerunek innowacji społecznej, ale także znakomicie łączą filozofię zawartą w regulacjach ESG systemowego, długoterminowego myślenia z perspektywy wielu interesariuszy. To projekty i badania o wielkim, policzalnym impakcie społecznym i dużej rozpiętości tematycznej. Skrót informacji o projektach naszej fundacji można znaleźć TU.

Instytut Humanites otrzymała liczne nagrody – m.in. Nagrodę Główną dla Dobra Wspólnego – Prezydenta RP,  Innowacji w Biznesie, Odpowiedzialny Kapitał Redakcji Forbes. 

Chcesz zostać Partnerem?

Skontaktuj się: Katarzyna Lorenz / Dyrektorka komunikacji i PR Instytut Humanites – Człowiek i Technologia
tel.: +48 505 017 957
mail: katarzyna.lorenz@humanites.pl

 

Partnerstwo to nie tylko wsparcie finansowe kampanii, która zarówno w Polsce, jak i globalnie zwraca uwagę na dzisiejsze potrzeby społeczne, dobrostan i kulturę pracy w organizacjach. To także obecność Partnera w całej naszej komunikacji B2B i B2C. 

Dołącz do naszych Partnerów!
Skontaktuj się z nami:
katarzyna.lorenz(at)humanites.pl