KONKURS NA REALIZACJĘ AKCJI 2023

Pochwalcie się jak celebrowaliście w Waszej firmie lub organizacji XII edycję akcji „Dwie Godziny dla Rodziny. Dla Człowieka”!

Zdjęcie na środku

Do wygrania wspaniałe nagrody: rower od firmy KROSS, rodzinne vouchery do Parku Trampolin „Kocham skakać”, książki, słodycze, karty ASK ME. Żeby je zdobyć, wystarczy wziąć udział w corocznym konkursie #2h4family #4human na realizację akcji! 

Jak wziąć udział?

Wypełnijcie gotową prezentację z przeprowadzenia w firmie akcji „Dwie Godziny dla Rodziny” w roku 2023:

📍  Krótka prezentacja jest do pobrania tu: pobieram szablon konkursowy

📍 Prześlijcie uzupełnioną prezentację mailem na adres: 2h4family@humanites.pl do 20 lipca 2023 roku.

 

Ponadto:

📍 Zobaczcie zwycięskie prezentacje z poprzednich lat: finaliści konkursu

Ogłoszenie wyników konkursu wraz z komunikacją o nagrodzonych pracach planujemy na wrzesień 2023 roku.

Do wygrania atrakcyjne nagrody:

Zdjęcie po lewej stronie

Firma, która w konkursie zajmie pierwsze miejsce, otrzyma w nagrodę rower – KROSS. Idealny na rodzinne wypady na podmiejskie tereny, doskonały na dojazdy do pracy! Więcej informacji o rowerze można znaleźć na stronie Partnera konkursu: KROSS

2 MIEJSCE
• książka Kasi Stoparczyk: „Jak mieć w życiu frajdę”
• 12 biletów / 1h do Parku Trampolin „Kocham skakać”
• słodycze od Storck
• 20 zestawów kart ASK ME

3 MIEJSCE
• 5 biletów / 1h do Parku Trampolin „Kocham skakać”
• słodycze od Storck
• 10 zestawów kart ASK ME

Dziękujemy za Wasz udział w #2h4family #4human!

Uczestnicząc w akcji #2h4family pomagacie tworzyć nam przestrzeń do rozwoju człowieka we wszystkich obszarach ekosystemu społecznego. Dzięki temu razem z nami tworzycie zmianę społeczną!

 

Przystępując co roku do akcji “Dwie Godziny dla Rodziny/ Człowieka” stajecie się częścią Globalnego Ruchu Społecznego, który ma na celu promowanie idei świadomego życia, zdrowia emocjonalnego, zdrowych więzi, uważności na człowieka, a także redefinicję i odzyskanie terminu „rodzina”. Działamy w Polsce i poza jej granicami. Wraz z Humanites budujecie #HumanEconomy zarówno w Polsce, jaki i w skali globalnej.

Dlaczego powstała akcja #2h4family?

Wszyscy ludzie na całym świecie potrzebują relacji z najbliższymi: miłości, akceptacji, bezpieczeństwa, szacunku i zaufania.

 

Dzisiejsze życie w ciągłym pośpiechu i chęć pogodzenia wszystkich obowiązków nie sprzyja budowaniu rodzinnych więzi i zacieśnianiu relacji.

Nasza kampania od ponad dekady promuje potrzebę wielkiej społecznej zmiany kultury pracy i stylu życia, wspiera rozwój społecznych kompetencji, kluczowych z punktu widzenia rewolucji technologicznej.

Akcja – podkreślając potrzebę intencjonalnego dbania o relacje i bliskość, wspierając różnorodność – służy przeciwdziałaniu takim globalnym trendom jak: kryzys więzi, narastające zjawisko samotności, depresja, algorytmizacja życia. Zjawiska te wpływają na zdrowie psychiczne i fizyczne ludzi, a w efekcie na motywację do pracy i życia.

 

 

Dziękujemy partnerom naszej akcji i konkursu:

PARTNERZY
PARTNERZY KONKURSÓW