Pochwalcie się jak celebrowaliście w Waszej firmie lub organizacji XII edycję akcji „Dwie Godziny dla Rodziny. Dla Człowieka”!
Do wygrania wspaniałe nagrody: rower od firmy KROSS, rodzinne vouchery do Parku Trampolin „Kocham skakać”, książki, słodycze, karty ASK ME. Żeby je zdobyć, wystarczy wziąć udział w corocznym konkursie #2h4family #4human na realizację akcji!
Jak wziąć udział?
Wypełnijcie gotową prezentację z przeprowadzenia w firmie akcji „Dwie Godziny dla Rodziny” w roku 2023:
📍 Krótka prezentacja jest do pobrania tu: pobieram szablon konkursowy
📍 Prześlijcie uzupełnioną prezentację mailem na adres: 2h4family@humanites.pl do 20 lipca 2023 roku.
Ponadto:
📍 Zobaczcie zwycięskie prezentacje z poprzednich lat: finaliści konkursu
Ogłoszenie wyników konkursu wraz z komunikacją o nagrodzonych pracach planujemy na wrzesień 2023 roku.
Do wygrania atrakcyjne nagrody:
1 MIEJSCE
Rower trekkingowy KROSS
2 MIEJSCE
• książka Kasi Stoparczyk: „Jak mieć w życiu frajdę”
• 12 biletów / 1h do Parku Trampolin „Kocham skakać”
• słodycze od Storck
• 20 zestawów kart ASK ME
3 MIEJSCE
• 5 biletów / 1h do Parku Trampolin „Kocham skakać”
• słodycze od Storck
• 10 zestawów kart ASK ME
Dziękujemy za Wasz udział w #2h4family #4human!
Uczestnicząc w akcji #2h4family pomagacie tworzyć nam przestrzeń do rozwoju człowieka we wszystkich obszarach ekosystemu społecznego. Dzięki temu razem z nami tworzycie zmianę społeczną!
Przystępując co roku do akcji “Dwie Godziny dla Rodziny/ Człowieka” stajecie się częścią Globalnego Ruchu Społecznego, który ma na celu promowanie idei świadomego życia, zdrowia emocjonalnego, zdrowych więzi, uważności na człowieka, a także redefinicję i odzyskanie terminu „rodzina”. Działamy w Polsce i poza jej granicami. Wraz z Humanites budujecie #HumanEconomy zarówno w Polsce, jaki i w skali globalnej.
Dlaczego powstała akcja #2h4family?
Wszyscy ludzie na całym świecie potrzebują relacji z najbliższymi: miłości, akceptacji, bezpieczeństwa, szacunku i zaufania.
Dzisiejsze życie w ciągłym pośpiechu i chęć pogodzenia wszystkich obowiązków nie sprzyja budowaniu rodzinnych więzi i zacieśnianiu relacji.
Nasza kampania od ponad dekady promuje potrzebę wielkiej społecznej zmiany kultury pracy i stylu życia, wspiera rozwój społecznych kompetencji, kluczowych z punktu widzenia rewolucji technologicznej.
Akcja – podkreślając potrzebę intencjonalnego dbania o relacje i bliskość, wspierając różnorodność – służy przeciwdziałaniu takim globalnym trendom jak: kryzys więzi, narastające zjawisko samotności, depresja, algorytmizacja życia. Zjawiska te wpływają na zdrowie psychiczne i fizyczne ludzi, a w efekcie na motywację do pracy i życia.