Coraz bardziej wymagające pokolenia na rynku pracy…
Różnorodność pokoleniowa jest faktem, przed pracodawcami stoi wyzwanie: jak nauczyć ludzi komunikacji w zespołach międzypokoleniowych. Z czym z kolei zmagają się młodzi uczestnicy rynku pracy? Jakie mają oczekiwania wobec Pracodawcy?
W instytucie Humanites od ponad dekady obserwujemy ogólnoświatowe trendy społeczne, wspieramy biznes tworząc projekty odpowiadające potrzebom rynku pracy. Dziś obserwujemy walkę o talenty, z drugiej strony spadek zaangażowania pracowników, któremu towarzyszą: stres, wypalenie zawodowe, także trudności w łączeniu ról zawodowych i prywatnych. Dlatego inspirujemy firmy do tworzenia strategii dobrostanu, proponujemy gotowe rozwiązania do implementacji w biznesie.
“Pracodawcy nie mają do końca wyboru – muszą zaakceptować zmiany na rynku pracy i uwzględnić potrzeby młodego pokolenia, które nie chce żyć i pracować tak jak ich rodzice”
– powiedziała Zofia Dzik, CEO Instytutu Humanites, na łamach Rzeczpospolitej.
Zapraszamy do artykułu Anity Błaszczak: “Na rynek pracy wchodzą coraz bardziej wymagające pokolenia” na łamach w Rzeczpospolita.pl: TU
Instytut Humanites zabrał też głos w debacie na temat “pokolenia Z” na Uniwersytecie Warszawskim.
W dyskusji ” „Dlaczego studenci nie chcą być liderami?””z ramienia Humanites wzięła udział Prezes Fundacji, Impact Inwestor Zofia Dzik. Spotkanie było komentarzem do najnowszego raportu Inkubatora Uniwersytetu Warszawskiego: „Studiując w świecie niepewnego jutra: perspektywy, sprzeczność, wizje przyszłości”.
Zapraszamy do zapoznania się z tym badaniem: TU