Wymyśl hasło dla przyszłej, 14-tej edycji #HumanBE #2h4family. Atrakcyjne nagrody czekają!
Zasady konkursu:
CO MOŻNA WYGRAĆ:
1 MIEJSCE – pakiet nagród:
2 MIEJSCE – pakiet nagród:
3 MIEJSCE – pakiet nagród:
Ponadto:
Zgodnie z Regulaminem naszego konkursu możecie wymienić nagrodę z Katalogu Marzeń na inne atrakcje przez cały okres ich ważności, czyli przez 12 miesięcy; zobacz: Regulamin Partnera Konkursu). Partner konkursu Katalog Marzeń oferuje wiele innych prezentów w formie przeżyć od 14 lat, a w ofercie ma blisko 8000 atrakcji. Wśród nich ekscytujące loty, skoki czy jazdy terenowe, ale też pełne relaksu weekendy i zabiegi SPA oraz vouchery do najlepszych restauracji w całej Polsce.
Do 30 czerwca mamy dla Was specjalną zniżkę na prezenty!
Z okazji 13 edycji #HumanBE #2h4family – mamy specjalnie dla Was kod rabatowy od naszego Partnera – Katalogu Marzeń! Wystarczy wpisać w koszyku HumanBe2024 i dostaniecie 10% zniżki na prezenty w formie przeżyć! Uwaga: specjalnie dla Was ten kod łączy się z innymi promocjami (kod jest ważny do 30.06, obowiązują wykluczenia)!
Gdzie szukać inspiracji?
Zapoznajcie się z poniższymi informacjami na temat akcji #HumanBE, a także z hasłami z poprzednich lat, które wygrały nasz konkurs, to Wam podpowie czego poszukujemy. Pomyślcie też pod jakim hasłem chcielibyście świętować w przyszłym roku. Na jaki temat, który łączy, rozbudza pozytywne emocje i ciekawość drugiego człowieka, chcielibyście rozmawiać z bliskimi osobami? Jakie hasło powinno stać się w przyszłym roku dla Waszego Pracodawcy inspiracją do zorganizowania obchodów i wydarzeń, dla zatrudnionych osób? Nasza akcja stawia na różnorodność i międzypokoleniowość, dlatego motyw pokoleń pojawia się w wybranych hasłach.
Hasła (motta) z poprzednich edycji:
Dlaczego powstała akcja #HumanBE #2h4family?
Jako Organizator tej akcji od lat obserwujemy i badamy światowe trendy, od 13 lat śledzimy rosnące zjawisko samotności, kryzys więzi oraz transformację technologiczną. Zastanawiamy się dokąd ziemrza Człowiek i na jakich fundamentach chcemy budować społeczeństwo.
Wiele badań wykazało, że samotność ma negatywny wpływ m.in. na nasze samopoczucie psychiczne, fizyczne, umiejętność współpracy i komunikacji, poczucie sensu. Nowe technologie, platformy społecznościowe, których dookoła nas coraz więcej oraz czas jaki spędzamy nad ekranem mają wpływ na styl życia i naszą aktywność. Dzisiejsze życie w ciągłym pośpiechu i chęć pogodzenia wszystkich obowiązków nie sprzyja budowaniu rodzinnych więzi i zacieśnianiu relacji. Wszyscy ludzie na całym świecie potrzebują relacji z najbliższymi: miłości, akceptacji, bezpieczeństwa, szacunku i zaufania. Akcja podkreśla wagę międzypokoleniowej wymiany doświadczeń, jakości relacji międzyludzkich i dbania o zdrowie psychiczne.
W kampanii #HumanBE #2h4family wraz z Pracodawcami zachęcamy Was do poświęcenia czasu rodzinie, przyjaciołom, pupilom. Zatrzymajcie się na chwilę i zastanówcie nad tym, co jest w życiu ważne. Te symboliczne “Dwie Godziny” poświęćcie na dobrą rozmowę, wspomnienia, poznawanie się na nowo.
Nie zawsze jest łatwo zacząć rozmowę, dlatego w tym roku proponujemy porozmawiać o marzeniach, zgodnie z motywem 13-tej edycji: „Wielkie marzenia łączą pokolenia”. Inne co rok motywy akcji HumanBE – Pracodawcy zaangażowani w nasz projekt wykorzystują jako punkt wyjścia, pomysł do komunikacji, wydarzeń, konkursów oraz dziań #wellbeing dla Pracowników. Z kolei dla każdej pojedynczej osoby nasz motyw stanowi uniwersalny temat, od którego można zacząć rozmowę
Dziękujemy Partnerom naszej akcji i konkursu: