Konferencja: Samotność, rynek pracy, innowacje.

CZŁOWIEK I BIZNES W ŚWIECIE AI

– 10 października –
Zapraszamy uczestników kampanii HumanBE!

Dyskusje🔹 Panele🔹 Trendy 🔹Spotkanie i rozmowy z najlepszymi praktykami w biznesie i zarządzaniu kulturą pracy! Konferencja adresowana jest do liderów z poziomu executive: prezesów, kadry zarządzającej biznesem, działów marketingu i HR a także Partnerów, mediów. Przedstawicieli firm, którzy wierzą, że miarą prawdziwego sukcesu jest zarówno wynik jak i sposób jego osiągania.  

Gość specjalny: Ewa Ewart!

doceniana w Polsce i na świecie dziennikarka i wielokrotnie nagradzana reżyserka filmów dokumentalnych, specjalizującą się w filmach przełomowych i mocno przemawiających do odbiorcy. Większość swojego życia zawodowego spędziła w Wielkiej Brytanii, pracując dla telewizji BBC. Od kilku lat jest prezenterką pasma filmów dokumentalnych o tematyce zagranicznej w TVN24 i TVN24Bis.

Zdjęcie na środku

Diversity and inclusion. Międzypokoleniowość. Kompetencje przyszłości. Realny społeczny impact.

KIEDY i GDZIE:
Wydarzenie stacjonarne: siedziba Fundacji Crido, Partnera Wydarzenia – ulica Towarowa 28, Generation Park Z, Warszawa


Partnerzy Wydarzenia:
Fundacja CRIDO, Dell Technologies Polska, ERBUD S.A
, Fundacja im. XBW Ignacego Krasickiego

Patroni Medialni:
Grupa Wirtualna Polska, KOMPAS ESG, Raport ESG, Raport CSR

 

Zdjęcie na środku

AGENDA:

godziny poszczególnych wystąpień mogą ulec drobnym zmianom

09:30 – powitalna kawa, networking i wspólne zdjęcie

START
10:00
– Powitanie przez gospodarzy wydarzenia: Zofia Dzik, CEO i fundatorka Instytut Humanites – Człowiek i Technologia, Anna Grąbczewska, prezes Fundacja Crido. Podsumowanie akcji HumanBE: Katarzyna Lorenz, dyrektor marketingu Instytut Humanites.

10:20 – Rozmowa z Gościem Specjalnym: Ewą Ewart, wybitną reżyserką i dziennikarką. Rozmawia Zofia Dzik

11:00 – Premiera Raportu „#Wellbeing – Dobre Praktyki Pracodawców 2024”, realizowanego w ramach konkursu Family and Human Wellbeing Humanites Award – Jolanta Jakóbczyk, Dyrektorka Pionu HR w Erbud S.A., wieloletnia członkini Kapituły Konkursowej.

11:15 – Gala wręczenia nagród w konkursie: Family and Human Wellbeing Humanites Award

11:30– PANEL EKSPERCKI: „Samotność, rynek pracy, innowacje. Człowiek i biznes w świecie AI.” – Jak tworzyć impakt społeczny i raportować ESG?” Uczestnicy panelu: Tomasz Kukulski, prezes Bibby Financial Services, Lidia Marcinkowska,
strategist, co-founder LegacyApp, Przedstawiciele: Dell Technologies Polska, Autopay S.A. i Grupa Wirtualna Polska.

12:10 – Gala wręczenia nagród w Konkurs na realizację akcji HumanBE

12:25 – Rozmowy kuluarowe, networking, pytania, wywiady

13:30 – Pożegnanie

Prelegenci

Zdjęcie po lewej stronie

EWA EWART dziennikarka i wielokrotnie nagradzana reżyserka filmów dokumentalnych, specjalizującą się w filmach przełomowych i mocno przemawiających do odbiorcy. Urodziła się i wychowała w Polsce, ale większość swojego życia zawodowego spędziła w Wielkiej Brytanii, pracując dla telewizji BBC. Podróżowała i pracowała w wielu krajach na świecie, gdzie zrealizowała dokumenty śledcze, polityczne i programy poruszające kwestie społeczne. Jej filmy ujawniły nowe informacje o kwestiach takich jak korupcja w Rosji Borysa Jelcyna, tajne więzienia w Korei Północnej, wojna domowa w Kolumbii czy tajny i nielegalny program CIA ekstradycji w trybie nadzwyczajnym osób podejrzanych o terroryzm. Dokumenty Ewy Ewart opowiadają o najbardziej pamiętnych wydarzeniach, jak tragedia w Biesłanie- film zrealizowany na pierwsza rocznicę ataku terrorystycznego, w wyniku, którego zginęło ponad 170 dzieci.  W kolejnym dokumencie, pięć lat później, skupiła się na traumie jaką wciąż odczuwały dzieci, które przeżyły nieludzki zamach. Od kilku lat Ewa Ewart jest prezenterką pasma filmów dokumentalnych o tematyce zagranicznej w TVN24 i TVN24Bis, komercyjnej stacji telewizyjnej w Polsce, należącej do Amerykanów. Ewart jest także mówcą motywacyjnym dla różnych grup odbiorczych, z którymi dzieli się swoim doświadczeniami, opisanymi w książce „Widziałam”

Zdjęcie po lewej stronie

 

ROBERT DOMAGAŁA Senior Manager, ISG Technology Consulting, Dell Technologies Poland. Ponad 20-letnie doświadczenie w branży IT wykorzystuje w tworzeniu strategii technologicznej Dell Technologies w Polsce. Zarządza zespołem ekspertów i inżynierów IT. Zespół ten pełni kluczową rolę w projektowaniu i wdrażaniu strategii IT, dostosowując rozwiązania i infrastrukturę do potrzeb klienta i lokalnego rynku. Odpowiada za technologiczny rozwój klientów, budowanie świadomości oraz edukację klientów w zakresie nowoczesnych rozwiązań i optymalizacji IT w zależności od skali oraz celów biznesowych. Rozwija współpracę z partnerami technologicznymi Dell Technologies Polska. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz studiów MBA na Uniwersytecie Warszawskim oraz University of Illinois Urbana-Champaign, a także studiów podyplomowych na Uniwersytecie Koźmińskiego.

Uczestniczył również w programie Leadership Development organizowanym przez Ashridge Business School.

Zdjęcie po lewej stronie

ZOFIA DZIK  CEO Instytut Humanites – Człowiek i Technologia. Innowatorka, strategiczna myślicielka, doświadczona C-Level menadżerka, pionierka rynku fintech w obszarze direct w CEE. Wieloletnia Członkini rad nadzorczych spółek giełdowych (m.in. CCC S.A., InPost S.A., PKOBP S.A., Generali PTE. Członkini Rady Naukowej IDEAS NCBR oraz Rady Społecznej Politechniki Wrocławskiej. Wykładowczyni, impact inwestorka, mentorka start upów (w tym MIT), jurorka (m.in. Kapituła Orły Rzeczpospolitej).  W TOP 10 Rankingu Forbes Women – „Liderki Zrównoważonego Rozwoju 2022”,  laureatka tytułu „Odpowiedzialny Kapitał” Forbes Polska za 2023 r. oraz nagrody Prezydenta Rzeczpospolitej „Dla Dobra Wspólnego”. Założycielka Kręgu Impact Inwestorów Społecznych Humanites, społeczności przedsiębiorców, wspierających finansowo projekty o społecznym wpływie. S.A., Arctic Paper S.A.) Członek Rady Ekspertów Forum Rad Nadzorczych przy GPW oraz Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych. Fundatorka i przewodnicząca rady międzynarodowego Centrum Etyki Technologii. Fundatorka Akademii Przywództwa Liderów Oświaty. Inicjatorka Globalnego Ruchu Społecznego HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny/Człowieka.  Prywatnie: żona, matka trojga dzieci lubiąca wędrówki po pustyniach świata.

Zdjęcie po lewej stronie

JOLANTA JAKÓBCZYK Dyrektorka Pionu HR w Erbud S.A. Doświadczona menedżerka w obszarze budowania strategii, zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania zmianą, twórczyni programów rozwoju talentów, kompetencji przywódczych, budowania ścieżek kariery, badania zaangażowania i satysfakcji pracowników oraz wizerunku pracodawcy. Wcześniej odpowiadała rozwój zasobów ludzkich i wizerunek pracodawcy w Idea Banku S.A., PKO Banku Polskim S.A. Posiada bogate doświadczenie w firmach konsultingowych takich jak EY, Deloitte i Arthur Andersen, gdzie doradzała firmom w zakresie procesów i systemów HR, zarządzania zmianą oraz zarządzania wiedzą. Prywatnie matka trójki dzieci i weganka. Ponadto gra jazz, biega i praktykuje jogę.

Zdjęcie po lewej stronie

TOMASZ KUKULSKI Prezes Zarządu Bibby Financial Services Sp. z o.o. 1 sierpnia 2021 r. dołączył do niezależnej firmy faktoringowej Bibby Financial Services z misją digitalizacji procesów i usprawnienia obsługi klientów. Tomasz Kukulski przez ostatnie 10 lat pełnił funkcje CEO w strukturach firmy Siemens Finance: w latach 2011 – 2016 r. w Polsce, następnie przez ponad 3 lata w Rosji, a od 2019 r. ponownie w Polsce. Dzięki jego zainteresowaniu nowoczesnymi technologiami Siemens Finance wprowadził do oferty przełomowy leasing 100% online, umożliwiający przedsiębiorcom sfinansowanie zakupów już w 15 minut, bez dodatkowych dokumentów. Dzięki współpracy z iSpot w ten sposób można sfinansować m.in. urządzenia marki Apple. Tomasz Kukulski doświadczenie zawodowe zdobywał od najniższych szczebli stanowisk sprzedażowych w różnych branżach, zarówno finansowej, jak i medycznej. Z Siemens Finance związany był od 2003 roku – m.in. zarządzał siecią sprzedaży jako Deputy Sales Director. W obszarze jego zainteresowań zawodowych znajduje się nie tylko leasing i inne formy finansowania przedsiębiorstw, ale również inspirujące przywództwo.

Zdjęcie po lewej stronie

DOMINIKA MATUSIAK liderka zespołu rekrutacji i employer brandingu w Grupa Wirtualna Polska, z ponad 6-letnim doświadczeniem w rekrutacji, szczególnie w branży IT. Karierę zawodową rozpoczęła w agencjach rekrutacyjnych, a obecnie pełni kluczową rolę w Wirtualnej Polsce, gdzie odpowiada za strategiczne działania rekrutacyjne oraz inicjatywy z zakresu employer brandingu. Absolwentka politologii, specjalizująca się w marketingu politycznym w HR, aktywnie inicjuje i wspiera projekty, które harmonijnie łączą dobrostan pracowników z kwestiami zrównoważonego rozwoju oraz różnorodności i równości w miejscu pracy.

Zdjęcie po lewej stronie

EMILIA URICH ChiefPeople Officer w Autopay, jednej z największych firm finansowo-technologicznych w Polsce oferującej usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i ecommerce. W Autopay odpowiada za budowanie strategii People & Culture wspierającej
strategię firmową, w tym rozwijanie efektywnej struktury działu P&C w organizacji, przygotowanie firmy do wejścia na rynki międzynarodowe oraz odpowiedzialność za politykę wynagrodzeń i benefitów. Z branżą HR związana od ponad 20 lat. Zdobywała doświadczenie m.in. na stanowiskach HR Business Partner, dyrektor rozwoju organizacji czy dyrektor personalny. Brała udział w licznych procesach transformacyjnych firm, od zmian kultur organizacyjnych, strukturalnych,
aż po współtworzenie nowych modeli biznesowych. W zakresie jej obowiązków była m.in. analiza potrzeb szkoleniowych pracowników, rekrutacja nowych członków zespołu czy implementacja procesów i protokołów HR. Posiada bogate doświadczenie w wielu obszarach, w
tym w branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i kosmetycznej. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

ZAGADNIENIA, MERYTORYKA: 

📍 Rozmowy i Panel ekspercki z udziałem wybitnych autorytetów, specjalistów z obszarów – technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych:

    • innowacyjność firm;
      rozwój nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu,
    • zrównoważony rozwój i ESG, wpływ społeczny poprzez  przeciwdziałanie zjawiskom: samotności i wykluczeniu, które towarzyszą dzisiejszym przemianom społecznym, geo-politycznym, transformacji technologicznej i stymulowane przez rosnące tempo życia;

📍 Sieci społeczne a tworzenie kultury dobrostanu

    • globalne trendy i ich wpływ na rynek pracy, biznes oraz człowieka w całym jego otoczeniu społecznym;

📍 Wnioski z Raportu Instytutu Humanites: „#Weelbeing – Dobre Praktyki Pracodawców  na temat systemowych i długofalowych strategii w zarządzaniu kulturą pracy w polskich przedsiębiorstwach.

    • przegląd najlepszych rynkowych praktyk związanych dobrostanem, motywowaniem pracowników,
    • jak budować zaangażowany zespół, rozwijać kompetencje przyszłości w dobie rywalizacji o talenty specjalistów nie tylko na polskim ale i międzynarodowym rynku pracy;

📍 Wymiana doświadczeń z praktykami najlepszych i długofalowych strategii w zarządzaniu kulturą pracy: laureatami Konkursu Family and Human Wellbeing Humanites Award

Zdjęcie na środku
Zdjęcie po lewej stronie

Coroczne wydarzenie jest elementem kampanii Instytutu Humanites „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny | dla Człowieka”, która powstała w odpowiedzi na kryzys samotności, rewolucję technologiczną (rozwój AI). Inicjatywa HumanBE narodziła się 14 lat temu w Polsce jako pierwsza polska akcja wellbeing adresowana do pracodawców i odpowiadająca na potrzeby biznesu w zakresie polityki zrównoważonego rozwoju i ESG. Dziś HumanBE to międzynarodowy ruch na rzecz wielkiej społecznej zmiany kultury pracy i stylu życia

Zdjęcie na środku

Akcja „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka” od kilkunastu lat:

  • podkreśla potrzebę intencjonalnego dbania o relacje i bliskość, wspierając wielopokoleniowość i różnorodność, jako warunki dobrostanu,
  • służy przeciwdziałaniu takim globalnym trendom jak: samotność, kryzys więzi, depresja, algorytmizacja życia,
  • promuje potrzebę zmiany kultury pracy i stylu życia,
  • wspiera rozwój społecznych kompetencji przyszłości, kluczowych z punktu widzenia rewolucji technologicznej,
  • podkreśla potrzebę integracji ról zawodowych, prywatnych, społecznych, 
  • to przestrzeń dyskusji jak tworzyć zaangażowany, mający poczucie sensu a przez to efektywny zespół. Na ile dobra kultura pracy i relacje, które tworzą pracownicy powodują ich wydajność i decydują o sukcesie firmy.

Partnerzy akcji: Autopay, Bibby Financial Services, Dell Technologies Polska, Fundacja Liderek Biznesu, Great Place to Work, LIBRUS, Lider SHE, Orange Polska, Reputacja, ThinkTank. Partner mediowy: Grupa Wirtualna Polska.

DOŁĄCZ DO NAS:

  • Konferencja to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, rozmowy na temat celów i wyzwań stojących przed liderami biznesu i kadrą zarządzającą.
  • Zaproszeni eksperci z obszarów technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych będą poruszać tematy związane z innowacyjnością firm, rozwojem nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu, w tym przeciwdziałania zjawiskom: samotności i wykluczeniu.
  • Gośćmi wydarzenia jest kadra zarządzająca spośród firm, które poprzez swoje zaangażowanie a także popularyzację kampanii w Polsce i za granicą przyczyniły się do rozwoju i międzynarodowego sukcesu akcji. Praktyki tych firm z zakresu ESG, CSR i kultury dobrostanu stanowią doskonałe benchmarki dla organizacji, które chcą rozwijać takie programy.

Zarejestruj się:  ilość miejsc jest ograniczona!

Zapraszamy do kontaktu w sprawie wydarzenia:

Katarzyna Lorenz, Dyrektorka komunikacji i PR Instytutu Humanites
tel.: +48 505 017 957, mail: katarzyna.lorenz(at)humanites.pl

 

 

Migawka z ubiegłego roku

Zdjęcie na środku
Zdjęcie na środku

Instytut Humanites – Człowiek i Technologia od 2010 roku w systemowy sposób działa jako think&DO tank na rzecz zrównoważonego rozwoju, a szczególnie rozwoju kapitału społecznego, ujmując tematykę człowieczeństwa i technologii w szerokim kontekście obejmującym m.in. biznes, edukację, kulturę, media i rodzinę w oparciu o autorski model „Wioski” Rozwoju Ekosystemu Społecznego™ oraz Model Spójnego Przywództwa™. Instytut jako jeden z pierwszych sygnalizował wpływ meta zjawisk, takich jak: kryzys więzi rodzinnych, samotność, infodemia czy algorytmizacja życia człowieka, na długoterminowy rozwój gospodarczy, motywację oraz zdrowie fizyczne i psychiczne ludzi. Od dekady promuje rozwój świadomego i wewnętrznie sterowalnego człowieka umiejącego sprostać wyzwaniom, które niesie technologiczna i społeczna rewolucja. Jest także twórcą Centrum Etyki Technologii.

 Inicjator corocznej kampanii „Dwie Godziny dla Rodziny” – Dwie Godziny dla Człowieka, działa na rzecz rozwoju kluczowych kompetencji poprzez systemową zmianę w zakresie przywództwa w edukacji tworząc Akademię Przywództwa Liderów Oświaty – Pierwszy w Polsce Program rozwoju przywództwa w edukacji, wdraża w biznesie ideę Spójnego Przywództwa™, opartą na wielowymiarowym rozwoju lidera 
i jego zespołu. Organizator corocznych konferencji dla Liderów Biznesu: Spójne Przywództwo™. Człowiek i Technologia. Humanites od ponad dekady wspiera budowanie wysokiej kultury zarządzania, gdzie biznes realizuje swoje cele, a ludzie odnajdują poczucie sensu.

Kampania adresowana jest do środowisk: pracodawców i biznesu. Inicjatorką ruchu HumanBE jest Zofia Dzik, Prezes Instytutu Humanites.

Organizatorem kampanii „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny/Człowieka” jest Instytut Humanites – Człowiek i Technologia –  Think&Do tank który od 2010 roku działa na rzecz zrównoważonego rozwoju kapitału społecznego i Spójnego Przywództwa. Misją Instytutu Humanites jest świadomy, otwarty poznawczo, proaktywny i wrażliwy społecznie człowiek. Programy Instytutu Humanites służą firmom jako gotowe do wdrożenia projekty wypełniające treścią ich strategie. Dowiedz się więcej: ESG – sustainable development.

 

 

Partnerzy akcji i konkursów:

Autopay, Bibby Financial Services, Dell Technologies Polska, Fundacja Liderek Biznesu, Great Place to Work, Katalog marzeń, Kocham Skakać, LIBRUS, Lider SHE, Orange Polska, Reputacja, Storck, ThinkTank. Partner mediowy: Grupa Wirtualna Polska

Zdjęcie na środku