Rozstrzygamy konkurs na motto HumanBE 2025

Wybraliśmy hasło 14-stej edycji kampanii #wellbeing: HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny / Człowieka. “Smaki przez pokolenia – to motto, które będzie przyświecać akcji w roku 2025.

 

Gratulujemy autorom_kom zwycięskich haseł:

𝐈. miejsce: Smaki przez pokolenia 👉 motto 𝟐𝟎𝟐𝟓 roku!

Autor: Pan Krzysztof Stachel
Wokół tego hasła w przyszłym roku wraz z Pracodawcami będziemy tworzyć pomysły, inspiracje, aktywności, dla Was #HumanBE

𝐈𝐈. miejsce: Sztuka łączy pokolenia
Autorka: Pani Aneta Rowecka

𝐈𝐈𝐈. miejsce: Rodzinne opowieści pokoleniowe
Autorka: Pani Grażyna Sasińska

 

W tym roku spodobały nam się także hasło, którym postanowiliśmy dać wyróżnienie:

  • Pokolenie x y z – co generacja inna racja? – Autor: Pani Edyta Witczak
  • Rozmowa międzypokoleniowa – Autorka: Pan Konrad Smolarek
  • Pasja do tańczenia spaja pokolenia – Autor: Pan Jarosław Chmielowski
  • Z książką przez pokolenia – Autor: Pan Krzysztof Stachel

 

Kampania HumanBE – 2h4family, przeciwdziała samotności, zmienia kulturę pracy i nadaje sens pracy i życiu. HumanBE przypomina o podstawowych potrzebach człowieka: relacjach z najbliższymi, miłości, akceptacji i zachęcamy do zaopiekowania się tymi potrzebami. Kampania integruje środowisko pracy z prywatnym i rodzinnym, role zawodowe i społeczne: w myśl hasła, że “mamy jedno życie w wielu rolach”. Dziś dzięki zaangażowaniu Pracodawców z 59 krajów, HumanBE ma wpływ na miliony zatrudnionych osób i ich rodziny.

 

Dziękujemy Partnerom kampanii!

Dzięki wsparciu biznesu, który jest ważną siłą wpływu społecznego, realnie zmieniamy kulturę pracy i styl życia. Wywołując makro-efekt wspólnie przeciwdziałamy takim globalnym trendom jak kryzys więzi i narastające zjawisko samotności, które wynikają właśnie z tempa życia, algorytmizacji, przemian społecznych, geopolitycznych i transformacji technologicznej.

PARTNERZY KONKURSÓW

PATRON MEDIALNY