Konferencja: Samotność, rynek pracy, innowacje.

CZŁOWIEK I BIZNES W ŚWIECIE AI

– 10 października –
Zapraszamy uczestników kampanii HumanBE!

Dyskusje🔹 Panele🔹 Trendy 🔹Spotkanie i rozmowy z najlepszymi praktykami w biznesie i zarządzaniu kulturą pracy! Konferencja adresowana jest do liderów z poziomu executive: prezesów, kadry zarządzającej biznesem, działów marketingu i HR a także Partnerów, mediów i laureatów konkursów Instytutu Humanites.

Gość specjalny: Ewa Ewart!

doceniana w Polsce i na świecie dziennikarka i wielokrotnie nagradzana reżyserka filmów dokumentalnych, specjalizującą się w filmach przełomowych i mocno przemawiających do odbiorcy. Większość swojego życia zawodowego spędziła w Wielkiej Brytanii, pracując dla telewizji BBC. Od kilku lat jest prezenterką pasma filmów dokumentalnych o tematyce zagranicznej w TVN24 i TVN24Bis.

Zdjęcie na środku

Diversity and inclusion. Międzypokoleniowość. Kompetencje przyszłości. Realny społeczny impact.

KIEDY i GDZIE:
Wydarzenie stacjonarne: siedziba Fundacji Crido, Partnera Wydarzenia – ulica Towarowa 28, Warszawa

Partner Wydarzenia: Fundacja CRIDO 

Partnerzy akcji: Autopay, Bibby Financial Services, Dell Technologies Polska, Fundacja Liderek Biznesu, Great Place to Work, LIBRUS, Lider SHE, Orange Polska, Reputacja, ThinkTank. Partner mediowy: Grupa Wirtualna Polska.

Zdjęcie na środku

ZAGADNIENIA, MERYTORYKA: 

📍 Rozmowy i Panel ekspercki z udziałem wybitnych autorytetów, specjalistów z obszarów – technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych:

    • innowacyjność firm;
      rozwój nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu,
    • zrównoważony rozwój i ESG, wpływ społeczny poprzez  przeciwdziałanie zjawiskom: samotności i wykluczeniu, które towarzyszą dzisiejszym przemianom społecznym, geo-politycznym, transformacji technologicznej i stymulowane przez rosnące tempo życia;

📍 Sieci społeczne a tworzenie kultury dobrostanu

    • globalne trendy i ich wpływ na rynek pracy, biznes oraz człowieka w całym jego otoczeniu społecznym;

📍 Wnioski z Raportu Instytutu Humanites: „#Weelbeing – Dobre Praktyki Pracodawców  na temat systemowych i długofalowych strategii w zarządzaniu kulturą pracy w polskich przedsiębiorstwach.

    • przegląd najlepszych rynkowych praktyk związanych dobrostanem, motywowaniem pracowników,
    • jak budować zaangażowany zespół, rozwijać kompetencje przyszłości w dobie rywalizacji o talenty specjalistów nie tylko na polskim ale i międzynarodowym rynku pracy;

📍 Wymiana doświadczeń z praktykami najlepszych i długofalowych strategii w zarządzaniu kulturą pracy: laureatami Konkursu Family and Human Wellbeing Humanites Award

Zdjęcie na środku

AGENDA:

godziny poszczególnych wystąpień mogą ulec drobnym zmianom

09:30 – powitalna kawa, networking i wspólne zdjęcie

10:00 – START: Powitanie, podsumowanie akcji HumanBE

10:20 – Gość Specjalny

11:00 – Premiera Raportu „#Wellbeing – Dobre Praktyki Pracodawców 2024”, realizowanego w ramach konkursu Family and Human Wellbeing Humanites Award

11:15 – Gala wręczenia nagród w konkursie: Family and Human Wellbeing Humanites Award

11:30– PANEL EKSPERCKI: „Samotność, rynek pracy, innowacje. Człowiek i biznes w świecie AI.” – Jak tworzyć impakt społeczny i raportować ESG?”

12:10 – Gala wręczenia nagród w Konkurs na realizację akcji HumanBE

12:25 – Rozmowy kuluarowe, networking, pytania, wywiady

13:00 – Pożegnanie

Zdjęcie na środku
Zdjęcie po lewej stronie

Coroczne wydarzenie jest elementem kampanii Instytutu Humanites „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny | dla Człowieka”, która powstała w odpowiedzi na kryzys samotności, rewolucję technologiczną (rozwój AI). Inicjatywa HumanBE narodziła się 14 lat temu w Polsce jako pierwsza polska akcja wellbeing adresowana do pracodawców i odpowiadająca na potrzeby biznesu w zakresie polityki zrównoważonego rozwoju i ESG. Dziś HumanBE to międzynarodowy ruch na rzecz wielkiej społecznej zmiany kultury pracy i stylu życia

Akcja „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka” od kilkunastu lat:

  • podkreśla potrzebę intencjonalnego dbania o relacje i bliskość, wspierając wielopokoleniowość i różnorodność, jako warunki dobrostanu,
  • służy przeciwdziałaniu takim globalnym trendom jak: samotność, kryzys więzi, depresja, algorytmizacja życia,
  • promuje potrzebę zmiany kultury pracy i stylu życia,
  • wspiera rozwój społecznych kompetencji przyszłości, kluczowych z punktu widzenia rewolucji technologicznej,
  • podkreśla potrzebę integracji ról zawodowych, prywatnych, społecznych, 
  • to przestrzeń dyskusji jak tworzyć zaangażowany, mający poczucie sensu a przez to efektywny zespół. Na ile dobra kultura pracy i relacje, które tworzą pracownicy powodują ich wydajność i decydują o sukcesie firmy.

 

DOŁĄCZ DO NAS:

  • Konferencja to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, rozmowy na temat celów i wyzwań stojących przed liderami biznesu i kadrą zarządzającą.
  • Zaproszeni eksperci z obszarów technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych będą poruszać tematy związane z innowacyjnością firm, rozwojem nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu, w tym przeciwdziałania zjawiskom: samotności i wykluczeniu.
  • Gośćmi wydarzenia jest kadra zarządzająca spośród firm, które poprzez swoje zaangażowanie a także popularyzację kampanii w Polsce i za granicą przyczyniły się do rozwoju i międzynarodowego sukcesu akcji. Praktyki tych firm z zakresu ESG, CSR i kultury dobrostanu stanowią doskonałe benchmarki dla organizacji, które chcą rozwijać takie programy.

Zarejestruj się:  ilość miejsc jest ograniczona!

Zapraszamy do kontaktu w sprawie wydarzenia:

Katarzyna Lorenz, Dyrektorka komunikacji i PR Instytutu Humanites
tel.: +48 505 017 957, mail: katarzyna.loren(at)humanites.pl

 

Partner wydarzenia: Fundacja CRIDO

 

Migawka z ubiegłego roku

Zdjęcie na środku
Zdjęcie na środku

Instytut Humanites – Człowiek i Technologia od 2010 roku w systemowy sposób działa jako think&DO tank na rzecz zrównoważonego rozwoju, a szczególnie rozwoju kapitału społecznego, ujmując tematykę człowieczeństwa i technologii w szerokim kontekście obejmującym m.in. biznes, edukację, kulturę, media i rodzinę w oparciu o autorski model „Wioski” Rozwoju Ekosystemu Społecznego™ oraz Model Spójnego Przywództwa™. Instytut jako jeden z pierwszych sygnalizował wpływ meta zjawisk, takich jak: kryzys więzi rodzinnych, samotność, infodemia czy algorytmizacja życia człowieka, na długoterminowy rozwój gospodarczy, motywację oraz zdrowie fizyczne i psychiczne ludzi. Od dekady promuje rozwój świadomego i wewnętrznie sterowalnego człowieka umiejącego sprostać wyzwaniom, które niesie technologiczna i społeczna rewolucja. Jest także twórcą Centrum Etyki Technologii.

 Inicjator corocznej kampanii „Dwie Godziny dla Rodziny” – Dwie Godziny dla Człowieka, działa na rzecz rozwoju kluczowych kompetencji poprzez systemową zmianę w zakresie przywództwa w edukacji tworząc Akademię Przywództwa Liderów Oświaty – Pierwszy w Polsce Program rozwoju przywództwa w edukacji, wdraża w biznesie ideę Spójnego Przywództwa™, opartą na wielowymiarowym rozwoju lidera 
i jego zespołu. Organizator corocznych konferencji dla Liderów Biznesu: Spójne Przywództwo™. Człowiek i Technologia. Humanites od ponad dekady wspiera budowanie wysokiej kultury zarządzania, gdzie biznes realizuje swoje cele, a ludzie odnajdują poczucie sensu.

Zdjęcie na środku

Kampania adresowana jest do środowisk: pracodawców i biznesu. Inicjatorką ruchu HumanBE jest Zofia Dzik, Prezes Instytutu Humanites.

Organizatorem kampanii „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny/Człowieka” jest Instytut Humanites – Człowiek i Technologia –  Think&Do tank który od 2010 roku działa na rzecz zrównoważonego rozwoju kapitału społecznego i Spójnego Przywództwa. Misją Instytutu Humanites jest świadomy, otwarty poznawczo, proaktywny i wrażliwy społecznie człowiek. Programy Instytutu Humanites służą firmom jako gotowe do wdrożenia projekty wypełniające treścią ich strategie. Dowiedz się więcej: ESG – sustainable development.

 

 

Partnerzy akcji i konkursów:

Autopay, Bibby Financial Services, Dell Technologies Polska, Fundacja Liderek Biznesu, Great Place to Work, Katalog marzeń, Kocham Skakać, LIBRUS, Lider SHE, Orange Polska, Reputacja, Storck, ThinkTank. Partner mediowy: Grupa Wirtualna Polska