Ogłaszamy wyniki konkursu na realizację akcji „Dwie Godziny dla Rodziny/ dla Człowieka” w roku 2022:
Drodzy Pracodawcy, dziękujemy Wam za zgłoszone prace. jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Waszej pracy, pomysłów na celebrację akcji #2h4family. Gratulujemy Laureatom konkursu!
I MIEJSCE: Alexander Mann Solutions (AMS)
II MIEJSCE: KGHM Polska Miedź
III MIEJSCE: Burda Media Polska
WYRÓŻNIENIA:
Signify
Intrum
Vanity Style
Leśny Zakątek
Gratulujemy wszystkim Pracodawcom, którzy przesłali nam zgłoszenia konkursowe!
Dziękujemy Wam, że pomagacie tworzyć nam przestrzeń do rozwoju człowieka, aby rozwijał się on we wszystkich obszarach ekosystemu społecznego. Dzięki temu pomagacie nam wpływać na zmianę społeczną! Realizując co rok akcję “Dwie Godziny dla Rodziny” jesteście częścią Globalnego Ruchu Społecznego poprzez promowanie ideę świadomego życia, zdrowia emocjonalnego, zdrowych więzi, uważności człowieka i wartości rodzinnych w Polsce i poza jej granicami. Wraz z Humanites budujecie #HumanEconomy w Polsce i globalnie!
Nasza kampania od ponad dekady promuje potrzebę wielkiej społecznej zmiany kultury pracy i stylu życia, wspiera rozwój społecznych kompetencji, kluczowych z punktu widzenia rewolucji technologicznej.
Akcja – podkreślając potrzebę intencjonalnego dbania o relacje i bliskość, wspierając różnorodność – służy przeciwdziałaniu takim globalnym trendom jak: kryzys więzi, narastające zjawisko samotności, depresja, algorytmizacja życia. Zjawiska te wpływają na zdrowie psychiczne i fizyczne ludzi, a w efekcie na motywację do pracy i życia.
Kampania wspiera integrację życia zawodowego i prywatnego zgodnie z ideą łączenia różnych przestrzeni, czasem sztucznie dzielonych światów: rodziny i biznesu, w myśl tezy, że mamy 1 życie w wielu rolach.
Dziękujemy Wam za zgłoszenia.
Zapraszamy do konkursu i akcji w roku 2023!
Przeczytajcie, jakie było zadanie konkursowe i nagrody 11 edycji, w roku 2022:
Pochwalcie się jak celebrowaliście w Waszej firmie lub organizacji XI edycję akcji „Dwie Godziny dla Rodziny. Dla Człowieka”
Zasady udziału:
Do wygrania atrakcyjne nagrody:
1 MIEJSCE:
Rower Trans Hybrid 522
2 MIEJSCE:
3 MIEJSCE:
Dziękujemy Wam za udział w tegorocznej kampanii #2h4family!
Razem z nami tworzycie GLOBALNY RUCH SPOŁECZNY na rzecz bliskości i dobrostanu, aby być razem a nie „obok siebie” w domu, i w pracy.
Poprzez uczestnictwo w akcji promujecie ideę świadomego życia, zdrowia emocjonalnego, zdrowych więzi, uważności człowieka i wartości rodzinnych w Polsce i poza jej granicami.
Dziękujemy Wam, że pomagacie tworzyć nam przestrzeń do rozwoju człowieka, aby rozwijał się on we wszystkich obszarach ekosystemu społecznego. Dzięki temu pomagacie nam wpływać na zmianę społeczną!
Budujecie wraz z Humanites #HumanEconomy w Polsce i globalnie!
Z roku na rok akcja rośnie: jest to sukces nie tylko nasz, ale wszystkich odpowiedzialnych Pracodawców, którzy tak jak Wy starają się razem z nami budować kulturę umożliwiającą pracownikom realizowanie się we wszystkich ich rolach – zawodowych i prywatnych.
Nasza Akcja służy od lat przeciwdziałaniu kryzysowi więzi i narastającemu zjawisku samotności.
Ogólnoświatowe badania dotyczące wellbeingu pokazują, że silne i głęboki relacje z rodziną i przyjaciółmi są warunkiem naszego szczęścia, rozwoju i dobrostanu.
A szczęśliwy Człowiek = zaangażowany Pracownik.
Dziękujemy partnerom naszej akcji i konkursu:
KGHM Polska Miedź S.A.,
KROSS S.A,
Grupa Saint-Gobain Polska,
Great Place to Work,
Fundacja Liderek Biznesu,
Hotel Bukovina,
Lider SHE,
ThinkTank,
Wirtualna Polska,
Reputation Managers,
Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku,
Storck Polska,