KONKURS NA MOTTO!

Wymyśl hasło dla przyszłej, 14-tej edycji #HumanBE #2h4family. Atrakcyjne nagrody czekają!

Zasady konkursu:

  • Motto kolejnej edycji akcji HumanBE powinno mieć ok. 30 znaków, to jest około 3-5 słów
  • Zgłoszenie należy opublikować pod postem konkursowym na naszym wallu lub przesłać mailem na skrzynkę: 2h4family@humanites.pl
  • Regulamin Konkursu: pobieram pdf

CO MOŻNA WYGRAĆ:

1 MIEJSCE – pakiet nagród:

Zdjęcie na środku

 

  • Zwycięzcę konkursu, czeka unikalne przeżycie od Katalogu Marzeń: lot balonem czyli inspirująca podróż wśród chmur w jednej z wielu lokalizacji w Polsce! Prawdziwa gratka dla każdego podróżnika i tych, którzy marzą o tym, by na chwilę oderwać się od ziemi. Lot balonem pozwala spojrzeć na świat z innej perspektywy, a w podróż możesz zabrać bliską osobę. To niezwykłe doświadczenie rozbudzi wyobraźnię i dostarczy wspomnień na lata. Na pamiątkę chwil spędzonych w świecie marzeń, zwycięzca otrzyma również oficjalny certyfikat.

 

  • Smartfon SAMSUNG GALAXY S23 FE 5G 8/128 GB grafitowy od Orange. Niezależnie od tego, gdzie jesteś, pozwoli być ci w kontakcie z najbliższymi, a dzięki doskonałemu aparatowi fotograficznemu możesz zarejestrować, jak spełniasz swoje marzenia.

 

  • Voucher do Parku Trampolin „Kocham skakać” dla czterech osób. Park trampolin to doskonała przestrzeń, żeby aktywnie spędzić czas z bliskimi osobami. Skaczcie razem tak wysoko, jak sięgają wasze marzenia.

 

  • Słodycze od Storck . Każde z nas potrzebuje czasem na coś się skusić, osłodzić sobie życie czy nagrodzić małą przyjemnością. Czekoladki i cukierki Storck na pewno w tym pomogą.

 

  • Zestaw kart ASK ME.  Nagroda stworzona przez Instytut Humanites, specjalnie z myślą o bliskich sobie ludziach, którzy od lat głęboko nie rozmawiali. To gra we właściwe pytania, która pomoże Wam zawiązać wartościowe rozmowy z najbliższymi.

2 MIEJSCE – pakiet nagród:

Zdjęcie na środku
  • Voucher na skok ze spadochronem w jednej z 24 lokalizacji w Polsce to szansa, by wyjść ze strefy komfortu, poczuć wolność i spełnić wielkie marzenie. Nagroda za zajęcie drugiego miejsca obejmuje skok w tandemie z instruktorem w wybranej lokalizacji z oferty Katalogu Marzeń. To jedyne w swoim rodzaju doświadczenie każdy opisuje inaczej, dlatego właśnie warto wyjść ze strefy komfortu i poczuć te emocje na własnej skórze.

 

 

 

3 MIEJSCE – pakiet nagród:

Zdjęcie na środku
  • Voucher na kwotę 500 zł do wykorzystania na dowolne przeżycie w Katalogu Marzeń. Kolacja w ciemności, masaż gorącą czekoladą czy lot szybowcem? Zdobywca trzeciego miejsca otrzyma voucher na kwotę 500 zł do Katalogu Marzeń, gdzie czeka na niego blisko 8000 oryginalnych przeżyć.

 

 

 

Ponadto:

Zgodnie z Regulaminem naszego konkursu możecie wymienić nagrodę z Katalogu Marzeń na inne atrakcje przez cały okres ich ważności, czyli przez 12 miesięcy; zobacz: Regulamin Partnera Konkursu). Partner konkursu Katalog Marzeń oferuje wiele innych prezentów w formie przeżyć od 14 lat, a w ofercie ma blisko 8000 atrakcji. Wśród nich ekscytujące loty, skoki czy jazdy terenowe, ale też pełne relaksu weekendy i zabiegi SPA oraz vouchery do najlepszych restauracji w całej Polsce.

Do 30 czerwca mamy dla Was specjalną zniżkę na prezenty!

Z okazji 13 edycji #HumanBE #2h4family – mamy specjalnie dla Was kod rabatowy od naszego Partnera – Katalogu Marzeń! Wystarczy wpisać w koszyku HumanBe2024 i dostaniecie 10% zniżki na prezenty w formie przeżyć! Uwaga: specjalnie dla Was ten kod łączy się z innymi promocjami (kod jest ważny do 30.06, obowiązują wykluczenia)!

Gdzie szukać inspiracji?

Zapoznajcie się z poniższymi informacjami na temat akcji #HumanBE, a także z hasłami z poprzednich lat, które wygrały nasz konkurs, to Wam podpowie czego poszukujemy. Pomyślcie też pod jakim hasłem chcielibyście świętować w przyszłym roku. Na jaki temat, który łączy, rozbudza pozytywne emocje i ciekawość drugiego człowieka, chcielibyście rozmawiać  z bliskimi osobami? Jakie hasło powinno stać się  w przyszłym roku dla Waszego Pracodawcy inspiracją do zorganizowania obchodów i wydarzeń, dla zatrudnionych osób? Nasza akcja stawia na różnorodność i międzypokoleniowość, dlatego motyw pokoleń pojawia się w wybranych hasłach. 

Zdjęcie po lewej stronie

Hasła (motta) z poprzednich edycji:

  • Wielkie marzenia łączą pokolenia -#2024
  • Z pasjami przez pokolenia #2023
  • Nasi pupile i wspólne chwile #2022
  • Pokoleniowo na sportowo 
  • Pokoleniowy klub filmowy
  • Małe i duże rodzinne podróże
  • Gry i zabawy pokoleniowe
  • Gotowanie na rodzinnym planie
  • Muzyka i pokolenia
  • Co pokolenie to marzenie
  • Szkolne wspomnienia przez pokolenia

 

Dlaczego powstała akcja #HumanBE #2h4family?

Jako Organizator tej akcji od lat obserwujemy i badamy światowe trendy, od 13 lat śledzimy rosnące zjawisko samotności, kryzys więzi oraz transformację technologiczną. Zastanawiamy się dokąd ziemrza Człowiek i na jakich fundamentach chcemy budować społeczeństwo.

 

Wiele badań wykazało, że samotność ma negatywny wpływ m.in. na nasze samopoczucie psychiczne, fizyczne, umiejętność współpracy i komunikacji, poczucie sensu. Nowe technologie, platformy społecznościowe, których dookoła nas coraz więcej oraz czas jaki spędzamy nad ekranem mają wpływ na styl życia i naszą aktywność.  Dzisiejsze życie w ciągłym pośpiechu i chęć pogodzenia wszystkich obowiązków nie sprzyja budowaniu rodzinnych więzi i zacieśnianiu relacji. Wszyscy ludzie na całym świecie potrzebują relacji z najbliższymi: miłości, akceptacji, bezpieczeństwa, szacunku i zaufania. Akcja podkreśla wagę międzypokoleniowej wymiany doświadczeń, jakości relacji międzyludzkich i dbania o zdrowie psychiczne.

W kampanii #HumanBE #2h4family wraz z Pracodawcami zachęcamy Was do poświęcenia czasu rodzinie, przyjaciołom, pupilom. Zatrzymajcie się na chwilę i zastanówcie nad tym, co jest w życiu ważne. Te symboliczne “Dwie Godziny” poświęćcie na dobrą rozmowę, wspomnienia, poznawanie się na nowo.

Nie zawsze jest łatwo zacząć rozmowę, dlatego w tym roku proponujemy porozmawiać o marzeniach, zgodnie z  motywem 13-tej edycji: „Wielkie marzenia łączą pokolenia”. Inne co rok motywy akcji HumanBE – Pracodawcy zaangażowani w nasz projekt wykorzystują jako punkt wyjścia, pomysł do komunikacji, wydarzeń, konkursów oraz dziań #wellbeing dla Pracowników. Z kolei dla każdej pojedynczej osoby nasz motyw stanowi uniwersalny temat, od którego można zacząć rozmowę

Dziękujemy Partnerom naszej akcji i konkursu:

 

PARTNERZY KONKURSÓW

 

 

PATRON MEDIALNY