Już w maju zaprosimy Was do konkursu na motto kampanii #2024.
Co roku przygotowujemy konkurs dla Waszych pracownic i pracowników. Wygrać w nim można cenne nagrody. Wspólnie z osobami uczestniczącymi szukamy motta przyszłorocznej akcji. Zachęćcie zatrudnione osoby do wzięcia w nim udziału i śledźcie nasz profil na Facebooku i Instagramie – już w maju ogłosimy kolejną edycję. W poprzedniej edycji można było wygrać rower KROSS, luksusowy rodzinny pobyt w Hotelu Bukovina, Słodycze Storck… i wiele innych!
W ubiegłym roku zorganizowaliśmy także dodatkowy konkurs. Pytaliśmy Was o to, co jest najważniejsze w relacjach. Nagrodę główną – wysokiej klasy telefon – ufundował Orange. W tym roku powtórzymy tę akcję!
Idea akcji:
Celem kampanii „Dwie Godziny dla Rodziny. Dla Człowieka” jest budowanie bliskości między ludźmi w domu i w pracy a także troska o ich dobrostan. Nasza Akcja służy od lat przeciwdziałaniu kryzysowi więzi i narastającemu zjawisku samotności.
Ludzie na całym świecie jako fundamentu swojej egzystencji, tożsamości potrzebują jakościowych relacji, miłości, akceptacji, bezpieczeństwa, szacunku i zaufania. Ogólnoświatowe badania dotyczące wellbeingu pokazują, że silne i głębokie relacje z rodziną i przyjaciółmi są warunkiem naszego szczęścia, rozwoju i dobrostanu.
W kampanii #2h4family wraz z Pracodawcami zachęcamy Was do poświęcenia czasu rodzinie, przyjaciołom, zatrzymania się na chwilę i zastanowienia nad tym, co jest w życiu ważne. Te symboliczne “Dwie Godziny” poświęćcie na dobrą rozmowę, wspomnienia, poznawanie się na nowo. Poszukajcie wspólnie wspólnym tożsamości Waszej Rodziny.
Chcemy aby te symboliczne „dwie godziny” służyły wzmocnieniu międzypokoleniowych więzi w rodzinach, w środowisku pracy, w naszym najbliższym społecznym otoczeniu.
Potrzebujesz inspiracji?
Poznaj hasła poprzednich edycji:
Możliwe, że w kolejnej edycji to właśnie wokół Twojego hasła będziemy budować bliskość! 🙂