Konkurs na motto 12 edycji został rozstrzygnięty, zobaczcie jakie hasło wybraliśmy: WYNIKI KONKURSU NA MOTTO
Przeczytajcie, jakie było zadanie konkursowe i nagrody 11 edycji!
Zapraszamy do kolejnej edycji akcji #2h4family i udziału w konkursach akcji „Dwie Godziny dla Rodziny. Dwie Godziny dla Człowieka”!
Konkurs na hasło – edycja 2022:
Wymyśl hasło, które będzie mottem akcji XII edycji kampanii społecznej „Dwie Godziny dla Rodziny. Dla Człowieka” w roku 2023! Pamiętaj, hasło powinno być krótkie!
Do wygrania atrakcyjne nagrody:
1 MIEJSCE:
Rower elektryczny KROSS Level Boost 1.0
2 MIEJSCE:
3 MIEJSCE:
Zasady udziału:
Idea akcji:
Celem kampanii „Dwie Godziny dla Rodziny. Dla Człowieka” jest budowanie bliskości między ludźmi w domu i w pracy a także troska o ich dobrostan. Nasza Akcja służy od lat przeciwdziałaniu kryzysowi więzi i narastającemu zjawisku samotności.
Ludzie na całym świecie jako fundamentu swojej egzystencji, tożsamości potrzebują jakościowych relacji, miłości, akceptacji, bezpieczeństwa, szacunku i zaufania. Ogólnoświatowe badania dotyczące wellbeingu pokazują, że silne i głębokie relacje z rodziną i przyjaciółmi są warunkiem naszego szczęścia, rozwoju i dobrostanu.
W kampanii #2h4family wraz z Pracodawcami zachęcamy Was do poświęcenia czasu rodzinie, przyjaciołom, zatrzymania się na chwilę i zastanowienia nad tym, co jest w życiu ważne. Te symboliczne “Dwie Godziny” poświęćcie na dobrą rozmowę, wspomnienia, poznawanie się na nowo. Poszukajcie wspólnie wspólnym tożsamości Waszej Rodziny.
Chcemy aby te symboliczne „dwie godziny” służyły wzmocnieniu międzypokoleniowych więzi w rodzinach, w środowisku pracy, w naszym najbliższym społecznym otoczeniu.
Potrzebujesz inspiracji?
Poznaj hasła poprzednich edycji:
Możliwe, że w kolejnej edycji to właśnie wokół Twojego hasła będziemy budować bliskość! 🙂
Dziękujemy partnerom naszej akcji i konkursu:
KGHM Polska Miedź S.A.,
KROSS S.A,
Grupa Saint-Gobain Polska,
Great Place to Work,
Fundacja Liderek Biznesu,
Hotel Bukovina,
Lider SHE,
ThinkTank,
Wirtualna Polska,
Reputation Managers,
Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku,
Storck Polska,