Waga relacji w świecie AI. O akcji #HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka w TVP3 Warszawa

DLACZEGO PRACODAWCY POWINNI DOSTRZEGAĆ ROLE SPOŁECZNE SWOICH PRACOWNIKÓW.
Z WIZYTĄ W STUDIU TVP3 WARSZAWA

 

TVP3 Warszawa, partner akcji HumanBe – Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka zaprosił nas do studia, gdzie mogliśmy opowiedzieć o genezie naszej inicjatywy. Zofia Dzik, prezeska Instytutu Humanites, i przewodnicząca Rady Zdzisława Cwalińska-Weychert mówiły o misji projektu 2h4family w zakresie przeciwdziałania kryzysowi więzi i postępującej samotności w dobie rozwoju technologii i AI. O wadze zjawiska najlepiej świadczy międzynarodowy zasięg akcji, która dziś skupia firmy z przeszło 50 krajów!

CZŁOWIEK I TECHNOLOGIA – AKCJA SPOŁECZNA 2H4FAMILY

Dlaczego pracodawcy dołączają do akcji? Mikołaj Pawlak, dyrektor wykonawczy WARS, który jest partnerem projektu, świetnie to wytłumaczył, zwracając uwagę na aspekt społeczny człowieka. Każdy z nas potrzebuje relacji do zdrowego, spełnionego życia i efektywnej pracy. Konieczność dostrzeżenia przez pracodawców ról społecznych ich pracowników przekłada się na wyższą jakość wykonywanych obowiązków i w efekcie – lepsze wyniki firm i szybszy rozwój gospodarczy kraju.

Dziękujemy wszystkim Partnerom tegorocznej edycji: ORLEN, Bibby Financial Services Polska, Fundacja Liderek Biznesu, Great Place To Work Polska, Librus Dziennik Elektroniczny, Stowarzyszenie Lidershe, Koksownia Nowa Częstochowa, Reputacja, Wirtualna Polska, WARS, TVP3 Warszawa, Patronat polskiej prezydencji w Radzie EU.