Wybraliśmy hasło 15-stej edycji kampanii #wellbeing: HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny / Człowieka. “Kultura łączy pokolenia – to motto, które będzie przyświecać akcji w roku 2026.
Gratulujemy autorom_kom zwycięskich haseł:
𝐈. miejsce: Kultura łączy pokolenia 👉 motto 2026 roku!
Autor: Piotr Kuźmicz
Wokół tego hasła w przyszłym roku wraz z Pracodawcami będziemy tworzyć pomysły, inspiracje, aktywności, dla Was #HumanBE
𝐈𝐈. miejsce: Muzyczna podróż pokoleniowa
Autorka: Zofia Kamińska
𝐈𝐈𝐈. miejsce: Mniej pośpiechu, więcej uśmiechu
Autor: Damian Cyrulik
W tym roku spodobały nam się także hasła, którym postanowiliśmy dać wyróżnienie:
To wciąż jeszcze nie koniec! Dodatkowo pozwoliliśmy sobie docenić autorów kolejnych sześciu haseł, które ujęły nas kreatywnym podejściem do nazwy akcji i po które będziemy chcieli sięgać jako Instytut Humanites w komunikacji #HumanBe – Dwie Godziny Dla Rodziny, Dla Człowieka.
Kampania HumanBE – 2h4family, przeciwdziała samotności, zmienia kulturę pracy i nadaje sens pracy i życiu. HumanBE przypomina o podstawowych potrzebach człowieka: relacjach z najbliższymi, miłości, akceptacji i zachęcamy do zaopiekowania się tymi potrzebami. Kampania integruje środowisko pracy z prywatnym i rodzinnym, role zawodowe i społeczne: w myśl hasła, że “mamy jedno życie w wielu rolach”. Dziś dzięki zaangażowaniu Pracodawców z 59 krajów, HumanBE ma wpływ na miliony zatrudnionych osób i ich rodziny.
Dziękujemy Partnerom kampanii!
Dzięki wsparciu biznesu, który jest ważną siłą wpływu społecznego, realnie zmieniamy kulturę pracy i styl życia. Wywołując makro-efekt wspólnie przeciwdziałamy takim globalnym trendom jak kryzys więzi i narastające zjawisko samotności, które wynikają właśnie z tempa życia, algorytmizacji, przemian społecznych, geopolitycznych i transformacji technologicznej.