Konferencja podsumowująca XIV edycję akcji HumanBE – 2godziny dla Rodziny/dla Człowieka Instytutu Humanites.

Samotność nie buduje innowacyjnej gospodarki. – Człowiek i biznes w świecie AI.


W agendzie rozmowa z
 prof. Witoldem Orłowskim, polskim ekonomistą, profesorem nauk ekonomicznych, nauczycielem akademicki i publicystą.

Kiedy i gdzie:
🚀 14 października (wtorek), godz. 12:00-15:30
Rejestracja na wydarzenie jest obowiązkowa 
Forma stacjonarna📌 LAL, ulica Ogrodowa 58, Warszawa, Centrum Konferencyjne i Biznesowe

AGENDA:

godziny poszczególnych wystąpień mogą ulec drobnym zmianom

Agenda wydarzenia:

12:00 – 12:20 – Przywitanie i podsumowanie XIV edyci Akcji  – Zofia Dzik, CEO Instytut Humanites

12:20 – 12:50  prof. Witold Orłowski – Spojrzenie makroekonomiczne. Dlaczego samotność nie buduje innowacyjnej gospodarki

12:50 – 13:15 – Rozmowa z Michel Moran Ambasadorem Akcji HumanBe w 2025 roku – Wymiar społeczny samotności

13:15 – 13:30 – Wprowadzenie do panelu. Waga ludzi w zmianie. Dlaczego 90% pilotaży AI kończy się niepowodzeniem?

13:30 – 14:15 – Czy potrzebni są nam jeszcze ludzie? Jak budować zmotywowany zespół w czasie lęku samotności i technologicznej transformacji? Panel dyskusyjny przedstawicieli osób zarządzających przedsiębiorstwami z różnych segmentów rynku.

14:15 – 14:45 – Wręczenie nagród w konkursie na realizację Akcji oraz Ambasadorom międzynarodowej ekspansji Akcji.

14:45 – 15:30 – Lunch i rozmowy w foyer

Merytoryka:

📍 Panel ekspercki z udziałem uznanych autorytetów, specjalistów z obszarów – technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych:

  • rynek pracy
  • innowacyjność firm;
  • rozwój nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu,
  • zrównoważony rozwój i ESG, wpływ społeczny poprzez przeciwdziałanie zjawiskom: samotności i wykluczeniu, które towarzyszą dzisiejszym przemianom społecznym, geo-politycznym, transformacji technologicznej i stymulowane przez rosnące tempo życia;

📍Sieci społeczne a tworzenie kultury dobrostanu

  • globalne trendy i ich wpływ na rynek pracy, biznes oraz człowieka w całym jego otoczeniu społecznym;

Coroczne wydarzenie jest elementem kampanii Instytutu Humanites „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny | dla Człowieka”, która powstała w odpowiedzi na kryzys samotności, rewolucję technologiczną (rozwój AI). Inicjatywa HumanBE narodziła się 15 lat temu w Polsce jako pierwsza polska akcja wellbeing adresowana do pracodawców i odpowiadająca na potrzeby biznesu w zakresie polityki zrównoważonego rozwoju i ESG. Dziś HumanBE to międzynarodowy ruch na rzecz wielkiej społecznej zmiany kultury pracy i stylu życia, do którego dołączyło kilka tysięcy firm z ponad 50 krajów na świecie.

Partnerzy akcji i konkursów #HumanBE – 2 Godziny dla Rodziny/dla Człowieka: ORLEN, Bibby Financial Services, Fundacja Liderek Biznesu, Great Place to WorkKoksownia Częstochowa Nowa WARS S.A.  Katalog marzeń, Kocham Skakać, LIBRUS, Lider SHE, Orange Polska, Reputacja. Partner mediowy: Grupa Wirtualna Polska TVP 3 Warszawa Polska Prezydencja przy Unii Europejskiej Nine’s  oraz Dawid Siepielski

 

Wydarzenie odbywa się na ul. Ogrodowej 58 dzięki gościnności społeczności LAL Liceum Artes Liberales – Dziękujemy!

Zapraszamy – ilość miejsc stacjonarnych ograniczona!