KONKURS NA MOTTO!

Wymyśl hasło dla przyszłej, 15-tej edycji #HumanBE #2h4family. Atrakcyjne nagrody czekają!

Zasady konkursu:

  • Motto kolejnej edycji akcji HumanBE powinno mieć ok. 30 znaków, to jest około 3-5 słów
  • Zgłoszenie należy opublikować pod postem konkursowym na naszym wallu lub przesłać mailem na skrzynkę: 2h4family@humanites.pl
  • Regulamin Konkursu: pobieram pdf

CO MOŻNA WYGRAĆ:

1 MIEJSCE – pakiet nagród:

 

  • Smartfon SAMSUNG GALAXY S25+ 12GB/512GB Silver Shadow od Orange. Niezależnie od tego, gdzie jesteś, pozwoli być ci w kontakcie z najbliższymi, a dzięki doskonałemu aparatowi fotograficznemu możesz zarejestrować, jak spełniasz swoje marzenia.
  • Dwa zaproszenia na śniadanie w wagonach WARS
  • voucher na lunch w restauracji Roberta Lewandowskiego – Nine’s
  • zestaw kart ASK ME Nagroda stworzona przez Instytut Humanites, specjalnie z myślą o bliskich sobie ludziach, którzy od lat głęboko nie rozmawiali. To gra we właściwe pytania, która pomoże Wam zawiązać wartościowe rozmowy z najbliższymi.

 

Zdjęcie na środku

    2 MIEJSCE – pakiet nagród:

    Zdjęcie na środku
    • voucher na kolację w restauracji MaMaison Michela Morana
    • voucher na kwotę 599 zł do wykorzystania na dowolne przeżycie w Katalogu Marzeń. Kolacja w ciemności, masaż gorącą czekoladą czy lot szybowcem? Zdobywca trzeciego miejsca otrzyma voucher na kwotę 600 zł do Katalogu Marzeń, gdzie czeka na niego blisko 8000 oryginalnych przeżyć.
    • Zaproszenie na śniadanie w wagonach WARS
    • zestaw kart ASK ME

    3 MIEJSCE – pakiet nagród:

    Zdjęcie na środku

    Ponadto:

    Zgodnie z Regulaminem naszego konkursu możecie wymienić nagrodę z Katalogu Marzeń na inne atrakcje przez cały okres ich ważności, czyli przez 12 miesięcy; zobacz: Regulamin Partnera Konkursu). Partner konkursu Katalog Marzeń oferuje wiele innych prezentów w formie przeżyć od 14 lat, a w ofercie ma blisko 8000 atrakcji. Wśród nich ekscytujące loty, skoki czy jazdy terenowe, ale też pełne relaksu weekendy i zabiegi SPA oraz vouchery do najlepszych restauracji w całej Polsce.

    Gdzie szukać inspiracji?

    Zapoznajcie się z poniższymi informacjami na temat akcji #HumanBE, a także z hasłami z poprzednich lat, które wygrały nasz konkurs, to Wam podpowie czego poszukujemy. Pomyślcie też pod jakim hasłem chcielibyście świętować w przyszłym roku. Na jaki temat, który łączy, rozbudza pozytywne emocje i ciekawość drugiego człowieka, chcielibyście rozmawiać  z bliskimi osobami? Jakie hasło powinno stać się  w przyszłym roku dla Waszego Pracodawcy inspiracją do zorganizowania obchodów i wydarzeń, dla zatrudnionych osób? Nasza akcja stawia na różnorodność i międzypokoleniowość, dlatego motyw pokoleń pojawia się w wybranych hasłach. 

    Zdjęcie po lewej stronie

    Hasła (motta) z poprzednich edycji:

    • Smaki przez pokolenia -#2025
    • Wielkie marzenia łączą pokolenia -#2024
    • Z pasjami przez pokolenia #2023
    • Nasi pupile i wspólne chwile #2022
    • Pokoleniowo na sportowo #2021
    • Pokoleniowy klub filmowy #2020
    • Małe i duże rodzinne podróże
    • Gry i zabawy pokoleniowe
    • Gotowanie na rodzinnym planie
    • Muzyka i pokolenia
    • Co pokolenie to marzenie
    • Szkolne wspomnienia przez pokolenia

     

    Dlaczego powstała akcja #HumanBE #2h4family?

    Jako Organizator tej akcji od lat obserwujemy i badamy światowe trendy, od 14 lat śledzimy rosnące zjawisko samotności, kryzys więzi oraz transformację technologiczną. Zastanawiamy się dokąd ziemrza Człowiek i na jakich fundamentach chcemy budować społeczeństwo.

     

    Wiele badań wykazało, że samotność ma negatywny wpływ m.in. na nasze samopoczucie psychiczne, fizyczne, umiejętność współpracy i komunikacji, poczucie sensu. Nowe technologie, platformy społecznościowe, których dookoła nas coraz więcej oraz czas jaki spędzamy nad ekranem mają wpływ na styl życia i naszą aktywność.  Dzisiejsze życie w ciągłym pośpiechu i chęć pogodzenia wszystkich obowiązków nie sprzyja budowaniu rodzinnych więzi i zacieśnianiu relacji. Wszyscy ludzie na całym świecie potrzebują relacji z najbliższymi: miłości, akceptacji, bezpieczeństwa, szacunku i zaufania. Akcja podkreśla wagę międzypokoleniowej wymiany doświadczeń, jakości relacji międzyludzkich i dbania o zdrowie psychiczne.

    W kampanii #HumanBE #2h4family wraz z Pracodawcami zachęcamy Was do poświęcenia czasu rodzinie, przyjaciołom, pupilom. Zatrzymajcie się na chwilę i zastanówcie nad tym, co jest w życiu ważne. Te symboliczne “Dwie Godziny” poświęćcie na dobrą rozmowę, wspomnienia, poznawanie się na nowo.

    Nie zawsze jest łatwo zacząć rozmowę, dlatego w tym roku proponujemy porozmawiać o marzeniach, zgodnie z  motywem 13-tej edycji: „Wielkie marzenia łączą pokolenia”. Inne co rok motywy akcji HumanBE – Pracodawcy zaangażowani w nasz projekt wykorzystują jako punkt wyjścia, pomysł do komunikacji, wydarzeń, konkursów oraz dziań #wellbeing dla Pracowników. Z kolei dla każdej pojedynczej osoby nasz motyw stanowi uniwersalny temat, od którego można zacząć rozmowę

    Dziękujemy Partnerom naszej akcji i konkursu:

     

    PARTNERZY KONKURSÓW I PARTNERZY WSPIERAJĄCY