Samotność, rynek pracy, innowacje. Człowiek i biznes w świecie AI

Zapraszamy uczestników kampanii HumanBE na konferencję: Samotność, rynek pracy, innowacje. Człowiek i biznes w świecie AI.

Coroczne wydarzenie jest elementem kampanii Instytutu Humanites „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny | dla Człowieka”, która powstała w odpowiedzi na kryzys samotności, rewolucję technologiczną (rozwój AI). Inicjatywa HumanBE narodziła się 14 lat temu w Polsce jako pierwsza polska akcja wellbeing adresowana do pracodawców i odpowiadająca na potrzeby biznesu w zakresie polityki zrównoważonego rozwoju i ESG.

Konferencja adresowana jest do prezesów, kadry zarządzającej biznesem, działów marketingu i HR a także Partnerów, mediów i laureatów konkursów Instytutu Humanites.

 

Dyskusje🔹 Panele🔹 Trendy 🔹 Goście specjalni

 

Wydarzenie stacjonarne: siedziba Fundacji Crido, Partnera Wydarzenia – ulica Towarowa 28, Warszawa, Sky Office

Partnerem Wydarzenia jest Fundacja CRIDO 

 

Zdjęcie na środku

Eksperci z obszarów technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych będą poruszać tematy związane z innowacyjnością firm, rozwojem nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu, w tym przeciwdziałania zjawiskom: samotności i wykluczeniu.

Na konferencji zostaną omówione wnioski z badań Instytutu Humanites na temat systemowych i długofalowych strategii w zarządzaniu kulturą pracy w polskich przedsiębiorstwach. O przewadze firmy nad konkurencją decydują zarówno innowacje jak i zatrudnione osoby i ich talenty.  A rywalizacja o specjalistów toczy się już na międzynarodowym rynku pracy. Przedstawimy najlepsze rynkowe praktyki związane dobrostanem, motywowaniem pracowników, budowaniem zaangażowanych zespołów, rozwijaniem kompetencji przyszłości.

 

 

Poruszymy tematykę globalnych trendów i ich wpływu na rynek pracy, biznes oraz człowieka w całym jego otoczeniu społecznym. Rozpad więzi, rosnące samotność i wykluczenie – to zjawiska towarzyszące dzisiejszym przemianom społecznym, geo-politycznym, transformacji technologicznej i stymulowane przez rosnące tempo życia. Akcja „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka”, której inicjatorką jest Zofia Dzik, CEO Instytutu Humanites – od kilkunastu lat promuje potrzebę zmiany kultury pracy i stylu życia, wspiera rozwój społecznych kompetencji, kluczowych z punktu widzenia rewolucji technologicznej. Kampania podkreślając potrzebę intencjonalnego dbania o relacje i bliskość, wspierając wielopokoleniowość i różnorodność, służy przeciwdziałaniu takim globalnym trendom jak: kryzys więzi, depresja, algorytmizacja życia. 

 

 

  • Konferencja to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, rozmowy na temat celów i wyzwań stojących przed liderami biznesu i kadrą zarządzającą.
  • Zaproszeni eksperci z obszarów technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych będą poruszać tematy związane z innowacyjnością firm, rozwojem nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu, w tym przeciwdziałania zjawiskom: samotności i wykluczeniu.
  • Gośćmi wydarzenia jest kadra zarządzająca spośród firm, które poprzez swoje zaangażowanie a także popularyzację kampanii w Polsce i za granicą przyczyniły się do rozwoju i międzynarodowego sukcesu akcji. Praktyki tych firm z zakresu ESG, CSR i kultury dobrostanu stanowią doskonałe benchmarki dla organizacji, które chcą rozwijać takie programy.

AGENDA:

09:30 – powitalna kawa, networking i wspólne zdjęcie
10:00 – START: Powitanie, podsumowanie akcji HumanBE

10:10 – Gość Specjalny

10:40 – Premiera Raportu „#Wellbeing – Dobre Praktyki Pracodawców 2024”, realizowanego w ramach konkursu Family and Human Wellbeing Humanites Award

11:10 – PANEL: „Samotność, rynek pracy, innowacje. Człowiek i biznes w świecie AI.” – Jak tworzyć impakt społeczny i raportować ESG?”

11:50 – Rozdanie nagród w Konkurs na realizację akcji HumanBE oraz dyplomów: Partnerzy i Ambasadorzy

12:05 – Rozmowy kuluarowe, networking, pytania, wywiady

12:25 – Pożegnanie (tu dalej ewentualnie cd. rozmów kuluarowych – ostatnio dużo osób zostało na koniec na dłuższy networking)

Organizatorem kampanii „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny/Człowieka” jest Instytut Humanites – Człowiek i Technologia  –  Think&Do tank który od 2010 roku działa na rzecz zrównoważonego rozwoju kapitału społecznego i Spójnego Przywództwa. Misją Instytutu Humanites jest świadomy, otwarty poznawczo, proaktywny i wrażliwy społecznie człowiek. Programy Instytutu Humanites służą firmom jako gotowe do wdrożenia projekty wypełniające treścią ich strategie.
Dowiedz się więcej: ESG – sustainable development.

Partner wydarzenia:

Fundacja CRIDO

Partnerzy akcji i konkursów:

Autopay, Bibby Financial Services, Dell Technologies Polska, Fundacja Liderek Biznesu, Great Place to Work, Katalog marzeń, Kocham Skakać, LIBRUS, Lider SHE, Orange Polska, Reputacja, Storck, ThinkTank. Partner mediowy: Grupa Wirtualna Polska

 

 

Organizator Akcji „HumanBE – 2h4family”
Instytut Humanites – Człowiek i Technologia jest Think&Do Tankiem, który od 2010 roku działa na rzecz zrównoważonego rozwoju kapitału społecznego. Misją Instytutu Humanites jest świadomy, szczęśliwy, otwarty poznawczo, proaktywny i wrażliwy społecznie człowiek. Programy dla biznesu Instytutu Humanites służą firmom jako gotowe do wdrożenia projekty z obszaru ESG i sustainable development.

Kontakt: Katarzyna Lorenz, Dyrektorka komunikacji i PR Instytutu Humanites
tel.: +48 505 017 957, mail: katarzyna.loren(at)humanites.pl

 

Instytut Humanites – Człowiek i Technologia od 2010 roku w systemowy sposób działa jako think&DO tank na rzecz zrównoważonego rozwoju, a szczególnie rozwoju kapitału społecznego, ujmując tematykę człowieczeństwa i technologii w szerokim kontekście obejmującym m.in. biznes, edukację, kulturę, media i rodzinę w oparciu o autorski model „Wioski” Rozwoju Ekosystemu Społecznego™ oraz Model Spójnego Przywództwa™. Instytut jako jeden z pierwszych sygnalizował wpływ meta zjawisk, takich jak: kryzys więzi rodzinnych, samotność, infodemia czy algorytmizacja życia człowieka, na długoterminowy rozwój gospodarczy, motywację oraz zdrowie fizyczne i psychiczne ludzi. Od dekady promuje rozwój świadomego i wewnętrznie sterowalnego człowieka umiejącego sprostać wyzwaniom, które niesie technologiczna i społeczna rewolucja. Jest także twórcą Centrum Etyki Technologii. Inicjator corocznej kampanii „Dwie Godziny dla Rodziny” – Dwie Godziny dla Człowieka, działa na rzecz rozwoju kluczowych kompetencji poprzez systemową zmianę w zakresie przywództwa w edukacji tworząc Akademię Przywództwa Liderów Oświaty – Pierwszy w Polsce Program rozwoju przywództwa w edukacji, wdraża w biznesie ideę Spójnego Przywództwa™, opartą na wielowymiarowym rozwoju lidera 
i jego zespołu. Organizator corocznych konferencji dla Liderów Biznesu: Spójne Przywództwo™. Człowiek i Technologia. Humanites od ponad dekady wspiera budowanie wysokiej kultury zarządzania, gdzie biznes realizuje swoje cele, a ludzie odnajdują poczucie sensu.

 

HumanBE/ 2h4family jest jednym z kluczowych systemowych projektów Instytutu Humanites, obok takich projektów jak: Akademia Przywództwa Liderów Oświaty #APLO, Centrum Etyki Technologii czy cyklicznej konferencji dla Liderów Biznesu „Spójne Przywództwo. Człowiek i Technologia, która w 2023 roku miała X edycję.