IV EDYCJA AKCJI DWIE GODZINY DLA RODZINY – 2015
POD HASŁEM „WSPOMNIENIA ŁĄCZĄ POKOLENIA”

Z ogromną przyjemnością pragniemy poinformować, iż został rozstrzygnięty nasz konkurs z okazji Akcji Dwie Godziny dla Rodziny na Motto naszej przyszłorocznej Akcji

Zgodnie z Regulaminem Konkursu przedstawiamy poniżej listę zwycięzców:

Miejsce Nazwisko Hasła Nagroda
Miejsce 1 1. Z muzyką przez pokolenia

2. Rozśpiewane pokolenia

3. Muzyka łączy pokolenia

Sportowa Kamera Video JVC ADIXXION
Miejsca 2-5 Marianna Sóboczewska 1. Rodzinne muzykowanie

2. Każdemu pokoleniu muzyka w sercu gra

voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie ebilet.pl
Katarzyna Przeździek 2016 razy TAK dla Rodziny. voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie ebilet.pl
Dorota Żukowska

Rodzinne pamiątki – wspólny skarb voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie ebilet.pl
Piotr Waszczuk 1. Wspólnych wspomnień czas, łączy wszystkich nas.

2. Potęgą rodziny, jest siła miłości, przepasana wstęgą szczęścia i bliskości.

3. Rodzinne marzenia, przekazywane przez pokolenia.

4. Wiele pokoleń, jedno marzenie – rodzinnego drzewa mocne korzenie.

5. Rodzina jest Twoją życiową ostoją.

voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie ebilet.pl

Fundacja Humanites – Sztuka Wychowania zaprasza Państwa do wzięcia udziału w konkursie związanym z obchodami Międzynarodowego Dnia Rodziny ustanowionego przez Zgromadzenie Ogólne ONZ 20 września 1993 r. na dzień 15 maja.

W ramach naszej akcji „DWIE GODZINY DLA RODZINY” zachęcamy Państwa do wymyślenia hasła, które będzie mottem akcji „DWIE GODZINY DLA RODZINY” w roku 2016 (przypominamy, że mottem tegorocznej akcji jest „Wspomnienia łączą pokolenia”).

Konkurs jest częścią organizowanej przez Fundację Humanites – Sztuka Wychowania akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”, w ramach której Fundacja zachęca pracodawców do skrócenia 15 maja czasu pracy o dwie godziny i zainspirowania swoich pracowników do spędzenia tego czasu ze swoimi najbliższymi, tak aby zwyczajnie nacieszyć się sobą bez konkurencji telewizora, komputera, telefonów, SMS-ów i nerwowego patrzenia na zegarek. W tym roku motywem przewodnim akcji „DWIE GODZINY DLA RODZINY” jest „Wspomnienia łączą pokolenia”. Fundacja zachęca tym samym do rozmów, opowieści i poznaniu rodzinnych tradycji, przeszłości, anegdot, szukania odpowiedzi na pytania kim jesteśmy, co jest dla nas ważne, co nas łączy i spaja z bliskimi, co określa nasze relacje ze światem zewnętrznym w ramach wspomnień ze szkolnych lat.

Organizatorzy konkursu:

  • Fundacja Humanites-Sztuka Wychownia – inicjator i organizator obchodów Międzynarodowego Dnia Rodziny i Akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”
  • JVC Polska Sp. z o.o.

Założenia konkursu:

  • 4 maja rozpoczęcie konkursu
  • Czas na przesyłanie hasła do godziny 24:00, 25 maja 2015 roku
  • Ogłoszenie zwycięzcy do 15 czerwca 2015 roku.
  • W ramach konkursu Uczestnik powinien wykonać następujące zadanie:

Uczestnik ma za zadanie wymyślić hasło, które będzie mottem akcji „DWIE GODZINY DLA RODZINY” w roku 2016 (przypominamy, że mottem tegorocznej akcji jest „Wspomnienia łączą pokolenia”).

  • Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest napisanie hasła i przesłanie go na adres dzienrodziny@humanites.pl
  • Hasło nie może naruszać praw autorskich osób trzecich
  • Hasło nie może zawierać treści wulgarnych, agresywnych, erotycznych, czy obraźliwych dla osób trzecich
  • Wysłanie hasła akcji „DWIE GODZINY DLA RODZINY” jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu..

Nagroda główna:

sportowa kamera video JVC ADIXXION

Filmuj swoje ekstremalne wyczyny w rozdzielczości Full HD za pomocą wytrzymałej i wszechstronnej kamery sportowej z systemem poczwórnej ochrony (wodoodporna do 5m/ odporna na upadki do 2m/ pyłoodporna/ mrozoodporna). Lekka i zarazem kompaktowa konstrukcja, nie wymaga stosowania dodatkowej obudowy ochronnej. Wbudowana funkcja Wi-Fi umożliwia przesyłanie plików i udostępnianie ich on-line oraz łączność ze smartfonem. Kamera została wyposażona w 1,5-calowy ekran LCD, super-szerokokątny obiektyw, wyjście HDMI, port kart SDXC i dwa standardowe mocowania statywu dla maksymalnej elastyczności montażu.
Więcej informacji na stronie: www.adixxion.pl

Fundacja Humanites – Sztuka Wychowania ma zaszczyt zaprosić do świętowania zainicjowanych przez nas w 2012 roku obchodów Międzynarodowego Dnia Rodziny w Polsce, poprzez włączenie
się
w IV Edycję Akcji społecznej dla Pracodawców
„DWIE GODZINY DLA RODZINY”
Mamy zaszczyt poinformować, że Honorowy Patronat nad akcją objęła
Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska. Akcja uzyskała również poparcie ONZ, a Patronem Głównym tegorocznej edycji jest PKN ORLEN S.A.

Celem akcji jest wykorzystanie obchodów Międzynarodowego Dnia Rodziny, przypadającego
na 15 maja, do wzmacniania relacji rodzinnych poprzez dobrą rozmowę oraz budowania i umacniania tożsamości młodego pokolenia.

Fundacja Humanites pragnie zwrócić uwagę na nieprzerywalne przenikanie się świata pracy ze światem rodzinnym pracowników. Wieloletnie badania Instytutu Gallupa potwierdzają, że człowiek spełniający się/szczęśliwy, zarówno na płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej, to również bardziej zaangażowany od innych pracownik, istotnie wpływający na satysfakcję klientów.

Chcemy zatem zachęcić Państwa i Państwa Pracowników, aby przy okazji Dnia Rodziny spędzić czas po pracy nie na zakupach czy oglądaniu telewizji, ale z rodziną bliższą i dalszą, wielopokoleniową… na dobrej rozmowie! Tematem przewodnim w tym roku jest motto:

„WSPOMNIENIA ŁĄCZĄ POKOLENIA”

WARUNKI UDZIAŁU

Aby wziąć udział w naszej akcji należy:

  1. Zgłosić swoją firmę poprzez naszą stronę www.mamrodzine.pl
  2. Przekazać tę informację do właściwego działu (HR, CSR itp.).
  3. Rozesłać informację do pracowników z zaproszeniem do świętowania Dnia Rodziny poprzez dobrą, międzypokoleniową rozmowę. W załączeniu propozycja listu do pracowników.
  4. Skrócić czas pracy pracownikom w dniu 15 maja o 2 GODZINY lub jeśli na taką możliwość nie pozwala działalność operacyjna Państwa firmy (obsługa klientów, ciągły proces obsługi, nie pozwala działalność operacyjna Państwa firmy (obsługa klientów, ciągły proces produkcji, itp.) zaproponować inny sposób na świętowanie tej okazji w najbliższym czasie np. w powiązaniu z Dniem Dziecka. W ubiegłym roku ponad 90% firm biorących udział w akcji skróciło czas pracy tego dnia lub udzieliło dodatkowych 2 godzin wolnych swoim pracownikom. Głównym celem akcji nie jest skrócenie czasu pracy tego dnia – ale zainspirowanie Państwa i Państwa pracowników, aby ten czas spędzić na dobrej rozmowie, wspólnym poszukiwaniu tożsamości swojej Rodziny i wzmacnianiu więzi rodzinnych .
  5. Przekazać do Fundacji informację zwrotną o tym, jak Państwa firma podeszła do obchodów Dnia Rodziny w ramach akcji Dwie Godziny dla Rodziny, jaki ostatecznie przesłała komunikat do pracowników, jakie dodatkowe działania, pomysły zostały włączone w akcję (np. wspólna zabawa w dzielenie się wspomnieniami, konkursy dla pracowników, ich dzieci, itp.).

DODATKOWE BENEFITY DLA PAŃSTWA FIRMY

Tych z Państwa, którzy zdecydują się na takie rozwiązanie, będziemy chcieli wyróżnić na stronie internetowej naszej Fundacji www.mamrodzinę.pl.

Podjęliśmy działania służące nagłośnieniu i rozpropagowaniu Międzynarodowego Dnia Rodziny w mediach. Więcej na temat programu: http://www.mamrodzine.pl/. W ubiegłych latach nasza akcja spotkała się z szerokim wsparciem mediowym. Zachęcamy również osoby reprezentujące firmy biorące udział w naszej akcji do udziału w audycjach radiowych, wywiadach poświęconych Akcji i świętowaniu Dnia Rodziny. W tym roku patronat medialny nad wydarzeniem objęła TVP 2 i TVP ABC, Wirtualna Polska i Radio Warszawa. Ponadto wspierają nas – ośrodek analityczny ThinkTank i PKPP Lewiatan.

Akcji towarzyszy również coroczny konkurs na motto przewodnie na kolejny rok. Główną nagrodą jest kamerka sportowa firmy JVC.

Zbigniew Wodecki – Zapach wspomnień

Zbigniew Wodecki, muzyk i jego drugi zawód (co ma wspólnego ze wspomnieniami)

Zbigniew Wodecki, muzyk

Zbigniew Gajewski, zastępca dyrektora generalnego Konfederacja Lewiatan – Technologia, a wspomnienia

Zbigniew Gajewski, zastępca dyrektora generalnego Konfederacja Lewiatan – Dlaczego warto wspominać?

Tomasz Kopeć, wiceprezes zarządu Galapagos sp. z o.o. – Wspomnienia, a dojrzałość

Tomasz Kopeć, wiceprezes zarządu Galapagos sp. z o.o.

Agnieszka Wosińska – aktorka

Jacek Rakowiecki – dziennikarz

Poniżej zamieszczamy listę pomysłów i pytań na wspólny rodzinny czas. Mamy nadzieję, że któryś z punktów zainspiruje Was i Waszych bliskich:

  1. Czy znasz historię swojego imienia? Dlaczego Rodzice chcieli byś tak miał na imię?
  2. Skąd pochodzi Twoja Rodzina? Czy wiesz, gdzie urodzili się Twoi Rodzice, Twoi Dziadkowie?
  3. Czy wiesz, gdzie i jak poznali się Wasi Dziadkowie? Wasi Rodzice? Czy wiąże się z tym jakaś zabawna historia?
  4. Kogo podziwiasz dzisiaj, a kogo podziwiałeś w przeszłości?
  5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? Jaka jest/była ulubiona potrawa Mamy/Taty/Babci/Dziadka?
  6. Zapytaj Rodziców/Dziadków/Rodzeństwo, jaki dzień z przeszłości wspominają wyjątkowo dobrze i czy chcieliby go przeżyć jeszcze raz.
  7. Jaki jest/był Twój ulubiony przedmiot w szkole i dlaczego? Jak wspominają szkołę Twoi Rodzice/Dziadkowie/Rodzeństwo?
  8. Kto był Twoim pierwszym najlepszym Przyjacielem?
  9. Każdy Członek Rodziny stara się rozwinąć zdanie: „Wspomnienie z dzieciństwa, które często do mnie wraca to…”
  10. Przygotuj ze swoimi Dziećmi (a może również nagraj) wywiad z Babcią, Dziadkiem, inną bliską osobą, na temat np. zabaw ,smaków, dźwięków, zapachów z dzieciństwa,
  11. Czy wiesz, jaki był najszczęśliwszy dzień w życiu Twoich Dziadków, Rodziców? Twoich Dzieci?
  12. Prowadziłeś/aś pamiętnik lub zeszyt ze wspomnieniami? Jeśli tak, postaraj się go odnaleźć i razem sprawdźcie, co w nim zapisałeś/aś.
  13. Sięgnij na nowo do starych zdjęć. Jakie są Wasze Rodzinne najcenniejsze pamiątki?
  14. Całą Rodziną porównajcie swoje wspomnienia. Czy część z nich dotyczy podobnych sytuacji? Czy coś je łączy? Do wspomnień i porównań zaproście Dziadków, a także Ciocie i Wujków.

Zachęcamy do namówienia Państwa Dzieci do nagrania tych rozmów. Czas biegnie tak szybko, zwłaszcza w odniesieniu do naszych Dziadków.

To wszystko to tylko luźno rzucone propozycje, jak spędzić „Dwie Godziny dla Rodziny” 15 maja w Międzynarodowym Dniu Rodziny. I nie jest ważne czy skorzystacie z tej inspiracji, czy znajdziecie własny klucz do rozmów z bliskimi. Ważne dla nas jest jedynie to, aby był to czas budzenia ciekawości siebie i czas DOBREJ ROZMOWY!

Prosimy o nadsyłanie do nas ( biuro@humanites.pl ) Państwa propozycji na ciekawą rozmowę o wspomnieniach lub o nietuzinkowych wspomnieniach, którymi warto podzielić się z innymi. Chętnie umieścimy je na naszym serwisie poświęconym akcji: www.mamrodzine.pl .

W tym roku jest z nami również Sygma Bank, który już przesłał do nas informację jak świętują Dzień Rodziny.

  1. Umożliwienie pracownikom skrócenia dnia pracy poprzez późniejsze przyjście lub wyjście z pracy o 2h w dniu 15 maja. Pracownicy obszarów produkcyjnych, którzy tego dnia nie skorzystają z tej możliwości, będą mogli skorzystać z takiego przywileju w innym terminie do 30 czerwca po wcześniejszym ustaleniu takiego dnia z przełożonym.
  2. Akcja plakatowa, banery w intranecie oraz strona intranetowa z regulaminami konkursów promująca ideę wielopokoleniowości i akcji 2h dla rodziny.
  3. Organizacja konkursu nr 1 – „Co robi mój tata/moja mama w pracy” – pracownicy mają za zadanie przesłać krótkie 30 sekundowe filmiki odnoszące się do tytułu konkurs. Nagrodami dla autorów najlepszych filmików są rodzinne bilety do kina. Filmiki zostaną opublikowane w intranecie, a następnie zostaną wykorzystane do promocji Dnia Dziecka 01.06.2015.
  4. Organizacja konkursu nr 2 – „Zdjęcia z dzieciństwa”:
  • pierwszy etap konkursu to polega na przesłaniu zdjęć z dzieciństwa pracowników z opisem ciekawej historii rodzinnej związanej ze zdjęciem. Spośród nadesłanych zdjęć wybrane i nagrodzone zostaną 3 najciekawsze zdjęcia i historie. Zdjęcia przesłane bez opisu nie zostaną nagrodzone. Zdjęcia zostaną opublikowane w intranecie
  • drugi etap konkurs rozpocznie się w dniu opublikowania nadesłanych zdjęć wraz z historiami w sieci Intranet. O terminie oraz ustalonej godzinie pojawienia się zdjęć, pracownicy zostaną uprzednio poinformowani mailowo. Trzech Uczestników, którzy jako pierwsi prawidłowo zidentyfikują największą liczbę osób znajdujących się na zdjęciach i wyślą imiona i nazwiska tych osób pod wskazany adres e-ków mail zostaną nagrodzeni pakietami rodzinnych biletów do kin

Wysłane zostały również informacje o akcji do pracowników i menadźerów.

Witam serdecznie, Międzynarodowy Dzień Rodziny po raz kolejny spotkał się z ogromnym entuzjazmem wśród pracowników ORLEN Ochrona sp. z o.o. Zarząd Spółki poinformował Komunikatem nr 6/2015 z dn. 05.05.20115 r. wszystkich pracowników o skróceniu czasu pracy w dniu 15 maja br., celem umożliwienia spędzenia czasu z bliskimi. Dodatkowo dla pracowników, którzy nie mogli skorzystać z czasu wolnego od pracy we wskazanym terminie istnieje możliwość odebrania dwóch godzin w innym dniu. Cel inicjatora akcji – Fundacji Humanites – został osiągnięty a Spółka ORLEN Ochrona jest dumna, że miała swój udział w pogłębianiu więzi międzypokoleniowych oraz relacji rodzinnych. Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym pełni ogromną funkcję w budowaniu sukcesu zawodowego. Z poważaniem Monika Ciechomska Specjalista ds. personalnych ORLEN Ochrona Sp. z o.o.

Fotorelacja z pikniku w Gniewkowie

Festyn_gniewkowo

W naszej firmie staramy się budować odpowiednie warunki przyjazne osobom łączącym role rodzinne i zawodowe. Rodzina i praca to dwie najważniejsze strefy naszego życia, zachowanie harmonii często bywa trudne. Zadaniem pracodawcy jest ułatwienie znalezienie złotego środka, jakim jest równowaga. – Aleksandra Zawadzka, Prezes Miraculum Dystrybucja

W projekcie „Dwie godziny dla Rodziny” uczestniczymy pierwszy raz. Te dwie godziny będziemy chcieli wspólnie spędzić jako firmowa rodzina przy dobrym jedzeniu. Wspólne bycie przy stole daje szansę na większe otwarcie. Myślę, że będzie to ciekawe i nowe przeżycie dla ludzi. Złapanie innej perspektyw, ale pewnie też i refleksji – co wiemy tak naprawdę o naszych bliskich. – Dominik Mazur, Partner Zarządzający Amedar Consulting Group

Uczestniczymy po raz drugi w tej akcji nieprzypadkowo. Tymi 2 godzinami potwierdzamy nasze przekonanie o fundamentalnym znaczenia rodziny dla pracowników, a przez to także dla ich przedsiębiorstw i państwa. Chcemy ponadto zwrócić uwagę na rolę rodziny w codziennym kształtowaniu wartościowego młodego pokolenia – to ono określi oblicze naszych rodzin, przedsiębiorstw i naszego kraju za kilkadziesiąt lat. – Michał Kirpluk, Wiceprezes Pentacomp

Rodzina to wielka wartość, to też miejsce w Świecie, które daje nam oparcie. Warto abyśmy wiedzieli o sobie jak najwięcej. Bądźmy w ten dzień razem i rozmawiajmy o naszych korzeniach. – Profesor Andrzej Jacek Blikle

Bądźmy ze sobą szczerzy. Przy zwariowanym tempie i konkurencyjnych warunkach w jakich praktycznie wszyscy obecnie funkcjonujemy nie myślimy za często o naszych rodzinach. Ani o rodzinach naszych ludzi. Mniej lub bardziej świadomie wymagamy, aby praca była często ważniejsza niż obowiązki rodzinne czy czas spędzany z bliskimi. Biorąc udział w akcji „Dwie godziny dla Rodziny” nie musimy się zastanawiać nad społeczną odpowiedzialnością biznesu ani deliberować czy i jak firmy powinny w rachunek ekonomiczny wplatać zadowolenie pracowników z ich życia rodzinnego. Po prostu zwróćmy naszym ludziom, ale także i sobie 2 godziny z wielu innych, które zainwestowali kosztem rodzin. Dajmy te 2 godziny, jako symbol i czas na refleksję i nie zastanawiajmy się za długo nad zwrotem z takiej inwestycji ???? – Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet SA

W dzisiejszej zabieganej rzeczywistości niezwykle ważna jest umiejętność zatrzymania się, refleksja nad fundamentalnymi elementami naszego życia oraz dążenie do pogodzenia realizowanych ról rodzinnych i zawodowych. Kampania społeczna „Dwie godziny dla Rodziny” pozwala nam sobie te ważne kwestie uzmysłowić. W Mazars mamy świadomość, że jakość pracy i życia rodzinnego pozostają ze sobą w ścisłej zależności. Dlatego podejmujemy działania i inicjatywy mające na celu poprawę jakości życia prywatnego naszych pracowników. Są one zarówno przejawem troski o pracowników, jak i o ich bliskich. Beneficjentem korzyści płynących z tych działań jest również sama firma, mając w swym zespole spełnionych, bardziej zmotywowanych oraz mocniej identyfikujących się z nią ludzi. – Michel Kiviatkowski, Partner Zarządzający Firmy Audytorsko-Doradczej Mazars w Polsce

ENEL-MED jest firmą o korzeniach rodzinnych, taką w której w strategię personalną wpisuje się równowaga pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym. W każdym pracowniku widzimy człowieka. Z jego pasjami, potrzebami oraz bliskimi. Wierzymy, że tylko ludzie spełnieni na każdym polu swojego życia są w stanie właściwie opiekować się naszymi klientami i pacjentami. Dlatego tworzymy takie warunki pracy, które pozwalają realizować z sukcesem ich prywatne cele. Dbamy, by rodzice pracujący w ENEL-MED mieli możliwość łączenia tej ważnej życiowej funkcji z satysfakcjonującą pracą. Tak organizujemy pracę by mogli spokojnie pójść na urlop i spędzić czas ze swoimi bliskimi, wtedy, kiedy tego potrzebują. Bardzo chętnie włączyliśmy się w akcję „Dwie godziny dla rodziny”, która jest niezwykle bliska naszemu systemowi wartości. Jestem przekonana, że rodzice (zarówno mamy, jak i tatusiowie) spędzą ten czas ze swoimi dzieciakami, kompensując im swoją wielogodzinną nieobecność. – Alina Smolarek, Dyrektor Personalny Centrum Medyczne ENEL-MED

Uważamy, że w czasach kiedy jednym z najbardziej deficytowych towarów jest czas, chwile spędzone na rodzinnych wycieczkach, wspólnych wędrówkach po górach czy weekendowych przejażdżkach rowerowych, są na wagę złota. Wspólna rodzinna aktywność to doskonały sposób na budowanie wspólnej pasji, tworzenie więzi, także międzypokoleniowej, oraz inwestycja w zdrowie rodziny. – Agnieszka Bonar-Sadulska, www.PlanetaRodzina.pl

Każda chwila spędzona z bliskimi jest nieoceniona. Dlatego też Bombkarnia bardzo kibicuje akcji „2 godziny dla rodziny”. Wierzymy, że chwile spędzone z bliskimi będą procentowały przez długie miesiące. Nie bez wpływu na nasze zaangażowanie w akcję ma fakt, iż jako firma oferująca ozdoby świąteczne, namawiamy rodziny, przyjaciół do wspólnego spędzania czasu, dzielenia się wspomnieniami w zaciszu domowego ogniska, w pięknie udekorowanym domu, czy świątecznie ozdobionym drzewku. Nie tylko teraz, ale przez cały rok. – Agnieszka Szymanowska, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Bombkarnia.pl

Przebywając z dziećmi mam szansę uczyć się pewnej umiejętności. One nie zajmują się przeszłością ani przyszłością ale zawsze korzystają z chwili obecnej. Głęboko wierzę, że cuda w naszym życiu wydarzą się tylko wówczas, kiedy potrafimy ryzykować i dawać im na to „małą szansę”. W jednej chwili zrozumiałem, że ryzykując „2 godziny dla rodziny” właśnie dajemy sobie wszyscy „małą szansę” na lepszy świat. Wierzę, że nawet te największe kryzysy czasami w bardzo prosty i cudowny sposób mogą zostać przełamane. Czasami zupełnie wystarczy bez kalkulacji i w jednej chwili korzystać z przychodzących do nas „małych szans”. – Piotr Gospodarczyk, Przedsiębiorca, Szkoła Rytmu

Limeryk:

W pewnym mieście, w środę, o trzynastej, na trawie,
Spędzał przedsiębiorca dwie godziny z rodziną, na zabawie.
Nagle zatroskał się swym kapitałem,
lecz patrzy – ślimak tuż nad koca materiałem.
Oniemiał, gdy skorupiak rzekł ku niemu niedbale:
„Chłopie! nie przejmuj się tym wcale!
Twój kapitał właśnie teraz rośnie ponad wszelką miarę!”Wsparcie Pani Prezydentowej pokazuje nie tylko, że ważna jest instytucja rodziny w dzisiejszych czasach, ale również, że Akcje 2 Godziny dla Rodziny muszą być tworzone by jak najwięcej osób miało świadomość potęgi rodziny, jej zalet oraz pozytywnego wpływu na przyszłe pokolenia! – Agnieszka Szymanowska, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Bombkarnia.pl

W projekcie uczestniczymy pierwszy raz. Te dwie godziny będziemy chcieli wspólnie spędzić jako firmowa rodzina przy dobrym jedzeniu. Wspólne bycie przy stole daje szansę na większe otwarcie. Myślę, że będzie to ciekawe i nowe przeżycie dla ludzi. Złapanie innej perspektyw, ale pewnie też i refleksji – co wiemy tak naprawdę o naszych bliskich. – Dominik Mazur, Partner Zarządzający Amedar Consulting Group

partnerzy

patronat

patroni medialni

akcję wspierają